eindelijk zwanger na 5 jaar

Hoi!
Ik ben kim, 23 jaar en eindelijk zwanger (bijna 9 weken)We hebben al een dochter van 10 jaar.Van haar was ik meteen zwanger.  Maar na 3 miskramen en  10 I.U.I behandelingen zijn we gewoon weer spontaan zwanger geworden.Ik ben heel bang dat het weer misgaat. Want dat dat nog een keer gebeurd kan ik denk ik niet aan.
Zijn er nog meer vrouwen die zoveel moeite hebben gedaan om zwanger te worden?
groetjes,
Kim
 
hallo ik heb er ook al ervaring mee zijn al 4 jaar bezig en met oud en nieuw bleek ik 7 weken zwanger te zijn maar helaas een miskraam gekregen.nou hoop ik dat het gauw weer een keer lukt.maar als je al een dochter van 10 hebt was je er al vroeg bij.groetjesen bliven hopen dat het goed gaat.niet de moed op geven.
 
Hallo,
Ik weet niet of het een typfout is maar anders was je er ook vroeg bij met je oudste van 10 jaar. En ik neem aan dat je op je 13 niet echt gepland een kind wilde hebben??
Maar proficiat met je zwangerschap.
Ik heb op bijde zwangerschappen lang moeten wachten. Deze zwangeschap heb ik dikke 2jaar opgewacht. En ben nu 27+6 wkn.

Gr MF
 
Hoi
Ik ben 2 en een 1/2 jaar geleden gestopt met de pil en had eigenlijk ook al de hoop opgegeven op een spontane zwangerschap, maar tis gelukt! Ben nu 10w6d en ben ook nog steeds een beetje bang dat het mis gaat...
Hoe zou het toch komen dat het bij sommige vrouwen zo ontzettend lang duurt voordat ze zwanger worden?
liefs
wee
 
Terug
Bovenaan