Eindelijk zwanger na veel ziekenhuis bezoeken

Wauw. Ik kan het nog niet bevatten!!!
Na een jaar ziekenhuizen en verschillende behandelingen EINDELIJK zwanger. Nog héél pril (5,5 week), maar zo onwerkelijk en bijzonder.
Wij mogen papa en mama worden. Echt heel bijzonder

Meer mensen met ervaringen met ziekenhuis bezoeken en behandelingen en toch zwanger ??

Hoi Liesbeth,

Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar ik wil je wel even feliciteren en je een hele fijne zwangerschap wensen..
Liefs Marin

Hoi hoi Liesbeth,

wij weten sinds maandag ook dat we zwanger zijn van onze eerste! Super gefeliciteerd. 
Wij zijn via Iui zwanger geraakt (1e poging). Dus heb wel iets ervaring maar niet heel veel. Al voelt het allemaal zo onwerkelijk op dit moment! Wanneer hebben jullie de eerste echo?

groetjes, 

Hoi Liesbeth ,
allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ! Wat ontzettend leuk . 
Ik weet wat het is om in het ziekenhuis te lopen . Ik ben inmiddels 20 weken zwanger na een jaar ziekenhuis en uiteindelijk is poging 6 van de IUI behandelingen geslaagd . 
Ik wens je een hele fijne en mooie zwangerschap .

Groetjes, 

In maart 2016 begonnen met IVF, eind maart een verse terugplaatsing deze was mislukt. Mijn lichaam had last nog van te veel hormonen. Juni 2016 nogmaals een terugplaatsing en hup direct raak, februari 2017 een prachtige dochter geboren. Onze dochter is zo'n makkelijke kindje dat wij besloten hadden om nog een terugplaatsing te doen. Afgelopen september naar het ziekenhuis gegaan en hup nu alweer 16 weken zwanger. Ik voel mij heel goed. En sommige mensen vinden het allemaal een beetje snel gaan. Ik ben op dit moment 37 en kan natuurlijk geen jaren wachten. En had ook niet verwacht dat het zo snel ging. Geslacht is ons vandaag via een geslachtsbepalende echo. Lieve mensen hou hoop ookal wil het niet lukken. 

Whoop whoop! Wat fijn dat het gelukt is! Wij hebben een icsi traject doorlopen en ben nu 35 weken zwanger. Komende weken zijn best spannend! 
Er is een fijne facebookgroep: zwanger na mmm om lekker te kletsen over wat er nu allemaal komt. Allemaal vrouwen die ook die medische molen zijn doorgeweest. Ik vind dat zelf heel fijn. Misschien ook wat voor jou? 

Whoop whoop! Wat fijn dat het gelukt is! Wij hebben een icsi traject doorlopen en ben nu 35 weken zwanger. Komende weken zijn best spannend! 
Er is een fijne facebookgroep: zwanger na mmm om lekker te kletsen over wat er nu allemaal komt. Allemaal vrouwen die ook die medische molen zijn doorgeweest. Ik vind dat zelf heel fijn. Misschien ook wat voor jou? 

Terug
Bovenaan