A
Anoniem
Guest
Voor het blad KINDEREN (onderdeel van Jonge Gezinnen) ben ik bezig met een verhaal dat als thema heeft Je laatste zwangerschap. Ik wil enkele zwangere vrouwen interviewen, die weten dat deze zwangerschap de laatste is, om verschillende redenen. Ik zoek ook een (aanstaande) moeder die het medische circuit in is geweest om zwanger te worden en weet dat ze dat niet nog een keer zal doen. Ook al had ze eigenlijk best nog meer kinderen gewild. Hoe beleef je deze zwangerschap? Geniet je met volle teugen of voel je ook iets van spijt, omdat het de laatste keer is? Het maakt niet uit of het nou de eerste keer is dat je zwanger bent, of je al een of meer hummeltjes hebt rondlopen.
Mocht je willen meewerken aan mijn artikel, kun je je verhaal en een foto van jezelf mailen naar info@irmaschrijft.nl. Ik neem dan mogelijk contact met je op voor een telefonisch interview. Een professionele fotograaf zet je op de foto in een fotostudio, waarschijnlijk in Amsterdam.
Groetjes, Irma
Irma Ooijevaar
Freelance journalist
Mocht je willen meewerken aan mijn artikel, kun je je verhaal en een foto van jezelf mailen naar info@irmaschrijft.nl. Ik neem dan mogelijk contact met je op voor een telefonisch interview. Een professionele fotograaf zet je op de foto in een fotostudio, waarschijnlijk in Amsterdam.
Groetjes, Irma
Irma Ooijevaar
Freelance journalist