Eindelijk zwanger!!!!!

Na drie jaar is het dan eindelijk zover! Ik ben zwanger!!!!! Ik zou het liefst het van de daken schreeuwen, maar omdat het nog maar zo pril is, schreeuw ik het dan maar hier uit.

We zijn nu ruim een jaar actief bezig gewees met een fertiliteitskliniek. Eerst wat onderzoeken, toen 4 iui pogingen en net in november/december de eerste ivf-behandeling. De behandeling vonden we fysiek niet al te zwaar, dat had ik er zeker voor over en kon ik goed aan. Mentaal vond ik het moeilijker. Eerst zeiden ze 15 follikels, bij punctie hoopten ze op 10 eicellen, in het ziekenhuis vonden ze er uiteindelijk 6 en vervolgens was er maar een embryo om terug te plaatsen.

Geweldig dat er een embryo was, want zo ver waren we nog nooit gekomen, maar ja wel maar een kans bij deze ivf poging.
En dan het wachten en proberen niet al te veel te voelen. Tuurlijk kreeg ik gewoon alle ongesteldheidsklachten zoals normaal. Buikpijn rugpijn, meer dromen, zweten snachts.

Op dag 15 mochten we testen en na drie jaar zag ik dan toch een licht streepje!!!!
De dagen daarna ook getest en het streepje is steeds donkerder geworden. We zijn eindelijk zwanger, konden het bijna niet geloven. Wat een mooi kerstcadeau.

Yeah.

Groetjes,

Surfgirl
 
Gefeliciteerd! Wauw, heel herkenbaar. Bij ons duurde de eerste zwangerschap 5 jaar, vergelijkbaar verhaal. Inmiddels sta ik op t punt te bevallen van ons 3e kindje.. kindje 2 & 3 kwamen zonder behandelingen! 
Geniet er van!
 
Terug
Bovenaan