eindelijk zwanger...

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

na bijna een jaar, verwachten wij nu ons 1e kindje...
ziekenhuis in geweest en er weer uit, uiteindelijk zonder hulp zwanger geworden. ben ontzettend dankbaar voor dit wonder. t is nog heel pril, dus nog maar wachten met uitbundig zijn..

wens jullie allemaal heel veel geluk en dat het maar snel raak mag zijn..

liefs

Gefeliciteerd!!

Wij zijn nu ietsjes meer dan een jaar bezig en helaas nog steeds niets..jij had laatst nog gereageerd op mijn onderwerp.."een week overtijd"..

Helaas ben ik vandaag toch nog ongesteld geworden :-(....wel balen..

Nu maar weer op naar de volgende ronde..ik hoop dat ik ook een keer goed nieuws kan brengen.. :)

hoi girlyelle,

wat ontzettend balen en ken je gevoel!! elke keer weer die teleurstelling? ben je nog van plan aan te kloppen bij je huisarts? ik heb dit vroegtijdig gedaan omdat mijn cyclus niet in orde was. Heb alle onderzoeken gehad en uiteindelijk niets aan de hand, dit was voor ons toch wel een soort van rust...

dit keer ging ik testen met het idee van, nou zal wel weer niet, toen toch het streepje...

heb hier en daar zoveel adviesen gekregen, doe dit doe dat, ovulatietesten (was ik geen voorstander van) etc etc, maar uiteindelijk blijft het toch een wonder en het juiste moment..

moet er wel bij zeggen dat we al maanden heel lang om de dag aan het klussen zijn, erg vermoeiend hahaha..

wens jou heel veel geluk en hopelijk breng je snel goed nieuws..

xx

ps. bedankt mariet voor je berichtje

Hej Polleke197,

Nee, heb daar nog niet aan gedacht om bij de huisarts aan te kloppen...mijn cyclus is regelmatig alleen dit x was het een uitschieter waar ik zelf wel een btje van schrok!

Wat betreft het klussen...helaas is dat bij ons niet heel veel van toepassing :-(..steeds heb ik de gedachten dat het aldoor niet lukt omdat we te weinig klussen..

Ik weet nu al dat het voor mijn vriend om de dag al veel te veel is! hahahaha :)

Binnenkort hebben we vakantie..misschien dan het dan wel lukt?? hahahahaha :)

hey girlyelle,

het is ook gewoon geluk hebben uiteraard! sommige mensen het het maar één keer gedaan en zijn zwanger...

als ik je toch een tip mag geven, praat toch eens met je HA, of zie je dit niet zo zitten, dat kan natuurlijk ook...

ik was zo blij dat ik doorgestuurd werd (normaal is dit pas bij een jaar), door alle onderzoeken wist ik wel dat het gewoon kon...(tenminste daar ga je vanuit) dat gaf heel veel rust..

natuurlijk is het ook heel spannend die onderzoeken..

heel veel geluk en hoop nog eens wat van je te horen...dan met goed nieuws haha

xx

Gefeliciteerd meid! Geniet ervan.. Hopen dat alles goed gaat!

XxX Jo

HEEEEL HARTELIJK GEFELICITEERD!!

Geniet er van en ik hoop dat jouw geluk ons allemaal ook ten deel mag vallen.

Liefs Bientje

Terug
Bovenaan