Eindelijk zwanger

Hoi , ik ben helemaal nieuw hier , en zoon blij dat ik eindelijk kan meeschrijven !
Na 7,5 jaar zijn we zwanger , de natuur zijn gang gelaten , hormonen , timing door echo's , inseminaties , en 6 IVF pogingen .
We zijn van ziekenhuis veranderd andere medicijnen , we hadden beslist dat dit onze laatste kans was dus de spanning was enorm .
Vorige week was de eerste bloedtest die was goed en vandaag de 2de die was zeer goed .
Zo schrikken na al die jaren , ik kan het niet vatten .
Liefst van al blijf ik 9maanden op de zetel ;-)
Nu mag ik pas binnen 3 weken voor echo dit lijkt me zo lang .
Terwijl we dan vakantie gepland hebben , met het vliegtuig , weet iemand of dit mag ?

liefs van een dolgelukkige x
 
Gefeliciteerd!!!! Heerlijk zeg om zo'n goed bericht te lezen. Vliegen mag gewoon hoor. Maar hou er wel rekening mee dat je wat meer rond loopt, ivm trombose. Ik heb gevlogen toen ik 18 weken was, en mijn kleintje liet duidelijk merken dat hij het opstijgen en landen toch echt niet zo fijn vond. Hoop protest in de buik. hahaahah. Maar kwaad kan het niet hoor.
 
Hoi ,

Ik ben uitgerekend voor half januari ,
gisteren 1ste echo gehad , zo speciaal
zo emotioneel dat ik het niet eens kan beschrijven .
Blij datik het gezien heb en alles goed was want ik had zoveel bang voor slecht nieuws .
k was niet meer te genieten ;-)
Nu ga ik proberen te genieten , we vertrekken zondag op vakantie , even bekomen en platte rust .
k kan het echt gebruiken , de dokter zei direct dat ik er heel moe uit zag en zo voel ik me ook .

liefs X
 
Terug
Bovenaan