eindelijk!

hallo meiden,
ik weet niet of jullie me nog kennen, ik heb ook maar voor dit bericht maar 2berichten geplaatst, over zwanger worden want ik was toen 4maanden proberen zwanger te worden maar dat lukte maar niet, tot ik van een vriendin de 'benen in de lucht' methode heb gehoord ik heb dat dus deze maand geprobeerd, en ja hoor het was meteen raak! ik was dus vandaag 2dagen overtijd en heb een zwangerschap test gekocht en het was een mooie duidelijke + jippie!! ik helemaal blij na 6maaden het hebben geprobeerd is het eindelijk zo ver!! dus ik raad de gene aan die de 'benen in de lucht' methode nog niet heeft gedaan het te proberen!! ik wens jullie allemaal veel succes met het proberen zwanger te worden.
ik ga nu verhuizen naar de ik ben zwanger forum!!

groetjes + kusjes

Hoi Nadine,

Gefeliciteerd!!!
Ik heb na de gemeenschap ook een tijdje met mijn benen opgetrokken op mijn rug gelegen en bij mij heeft het ook geholpen, maar of dat het nou echt is....
Ook een goede tip die regelmatig terugkomt is vlak na of gelijk met je partner klaarkomen.

Geniet lekker van je zwangerschap en ik zie je op het zwangerforum

Groetjes Debbie

Gefeliciteerd! Hartstikke leuk, joh! Ik probeer het ook maar met de benen in de lucht en na mijn vriend klaarkomen en ik hoop maar dat het helpt. Eind volgende week weten we misschien meer...
Geniet van je zwangerschap, groetjes Kiki

Dit is grappig. Ik zal het onthouden...ik ben benieuwd. Groetjes en gefeliciteerd met je zwangerschap. Waarschijnlijk lees je dit berichtje niet eens meer, omdat je al op zwangerforum zit.....

hoi nadine
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
ik hoop dat fijne maanden tegemoet gaat,en ik wens je veel succes.
ps ik lig ook altijd met mijn benen omhoog maar bij mij is het nog niet gelukt ik hoop dat het deze maand wel gelukt is.
groetjes samie

bedankt meiden, (en natuurlijk zal ik hier nog wel eens een kijkje nemen hoor ;-)
en oja nog 1tip 'klinkt misschien wel stom hoor' maar probeer eens na het geslachtsgemeenschap terwijl je je benen in de lucht heb (je ruch moet natuurlijk wel een beetje verticaal staan door bijvoorbeeld je benen tegen de muur omhoog houden en achterwerk zo naar boven teduwen en dan proberen klaar te komen (ik weet het klinkt stom maar ik zal zeggen probeer het eens ;-)

he nadine van harte gefeliciteerd met jhe zwnagerschap.
het lijkt hier op het moment wel een virus dus kan je ons allemaal niet even aansteken??
heel veel plezier geniet ervan.
groetjes tijger

Terug
Bovenaan