eindelijk

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal.
oh eindelijk ik ben zo blij dat ik gisteren dan eindelijk ongesteld ben geworden,ja heb ik nog nooit gehad dat ik zo graag wilde dat ik ongesteld zou worden,maar na 59 dagen dan mag het onderhand wel eens komen,nu ga ik morgen met clomid beginnen en moet maandag bloed laten prikken en mijn vriend moet sperma dan inleveren en dan op dag 9 terug om te kijken of mijn ei aan het rijpen is.
ik hoop dat dit allemaal helpt en dat ik zo zwanger ben ,het is in ieder geval fijn dat er nu aan gewerkt wordt.
ik hoop dat degene die bezig zijn ook snel zwanger zijn,want van dat wachten wordt je ook niet vrolijk van [maar wel positief blijven het komt heus wel]
maar ik weet het het is soms moeilijk.
veel succes.
en phoebe hiet is eindelijk weer een berichtje van mij,en hoe gaat het met jouw?
gr mutske

Hoi hoi,eindelijk ben blij voor je!!!is inderdaad erg lang,nu kan je teminste weer aan de slag ahahahha,ja dat wachten wordt je inderdaad niet vrolijk van,zit in ronde 8 en mag van mij wel is een keer raak zijn,soms zit ik echt in een grote dip en ben ik erg verdrietig,leuk van je voor die bemoedigde woorden,sucses gr manuela

Hoi Mutske,

Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik zit nu 7 weken na mijn laatste ongi en heb nog geen eisprong of iets gezien. Ik krijg waarschijnlijk ook Chlomid (eind van de maand moet ik naar de gyn.)

Ik wil je in ieder geval heeeel veel succes wensen, ik duim voor je!

Groetjes F.

Hoi mutske,
Ik ben blij voor je dat je eindelijk ongi bent,dat klinkt zeker raar zeg,Maar omdat ik ook elke keer onregelmatig was begrijp ik heel goed wat je bedoelt.Nou kan je tenminste weer verder gaan,want van dat wachten word je zo moedeloos.Je had toch van die opwekkers van de gyn gekregen,of is het uit zichzelf gekomen?
toen ik met de pil was gestopt en maar niet ongi werd heb ik ook opwekkers gekregen.Wat ik lees ben je vandaag met clomid begonnen,spannend hoor.Het zou toch gaaf zijn als je meteen zwanger zou worden he.
Nou ik hoor het verder wel he?
Ik duim voor je.
XXX Phoebe

Hoi Mutske,
Ik ken het probleem. Na 2 jaar niet ongi worden kreeg ik eindelijk een verwijzing van de huisarts naar een gyn. Toen kreeg ik primolut N en werd heel licht ongi. Daarna niets. Weken gewacht. Na 10 weken weer primolut N en op de 3 de dag clomid tm de 7e dag. Nu is het inmiddels afgelopen vrijdag de 18e dag na die clomid en ik kreeg een eisprong. Echt gevoeld. (meteen in bed gedoken natuurlijk!) De volgende morgen steeg mijn temperatuur tot 37.2 (is normaal 36.2~36.5. Spannend dus. Volgens de babybrabbel kan ik op de 22e testen. Spannend dus! Wie weet ga je ook ongeveer zoiets tegemoet?
Ik laat het nog wel weten als ik zwanger ben!
Groetjes, Lisanne.

Terug
Bovenaan