Eindelijk

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik kan binnenkort waarschijnlijk ook terug op de lijst!!!!
Ik ben vandaag naar gyn geweest en nu moet ik mijn ongi opwekken door 10 dagen mijn pil te nemen en vanaf het moment dat de rode duivels er zijn kan ik beginnen tellen, dan moet ik op dag 3 beginnen met clomid en zo 5 dagen lang en dan zou rond dag 14 mijn sprong moeten komen. Dan moet ik tss dag 20 en dag 24 naar mijn ha om een bloedproef te doen om te kijken of ik een eisprong heb gehad en dan maar afwachten tot dag 35 en als ik dan nog niet ongi ben dan mag ik een test doen. Nu begint het spannend te worden hoor. Het zou toch ideaal zijn als we onze ouders een prachtig kerstcadeau konden geven he, want da is zowat rond dieje tijd.
OOOOOOHHHH, ik ben zo blij dat we eindelijk iets hebben waarop we ons kunnen baseren. ( na bijna 5 maanden mag dat wel he)
Ok, ik wou dit goede (voor mij toch) nieuws met jullie delen.

grtjs,
Bea

Hi Bea,

Wat een mooi nieuws zeg eindelijk een lichtpuntje voor je na al die maanden!

Succes overal mee en hou ons op de hoogte.

groetjes: Chili

Hoi Bea ik zit nu in de zelfde fase maar ben af aan het wachten tot ik ongi word omdat ik vorige week primolut heb geslikt werkt eigenlijk hetzelfde als de pil bij jou.Alleen ben ik na 10 dagen dus nog steeds niet ongi en daar baal ik van ik zou dan op de 3e dag van mijn cyclus moeten beg met clomid, maar ja als die ongi niet komt? Ma heb ik een bel afspr. en dan hoor ik het wel hoop dat ik misschien nog morgen ongi word want mijn borsten die zijn al wel heel de week erg gevoelig.Leuk om te lezen dat iemand een beetje gelijk loopt met de behandeling,succes Bea!!!

Hoi Bea,
Eindelijk weer iets nieuws om naar uit te kijken. Anders heb je ook zo het idee dat er helemaal niets gebeurt.
Met wat voor pil moet je nu beginnen met slikken?
Nou hou ons mar op de hoogte he.
Spannend weer!

Groetjes van Mariska

Terug
Bovenaan