eindelijk!!

A

Anoniem

Guest
hallo, eindelijk ben ik ongest. geworden! jullie zullen wel denken,?????
Maar na gestopt te zijn met de pil was ik niet meer ongest. geweest. 8 weken later nu wel!
nu hopen dat ik een regelmatige cyclus heb.

groetjes

Hoi Roosje,

Ik heb precies hetzelfde gehad als dat jij nu hebt. Ik ben in juli gestopt met de pil en 8 weken later werd ik een keer ongi....Die keer erop heeft het voor mij 6 weken geduurd en nu zit ik alweer op week 7. Ik heb een test gedaan en ik ben niet zwanger dus ik vermoed dat ik weer naar week 8 ga.....

Ik weet niet waardoor dit komt en maak me dan ook best ongerust...
Ik ga maandag naar de huisarts om te vragen of dit kwaad kan...Ik hoop dat het bij jou niet zo vervelend lang blijft en dat je gauw in een goed patroon komt.

Heel veel succes met het zwanger worden.

Jessy

Ik hoop ook voor je dat je nu een regelmatige cyclus krijgt! Ik ken dat gevoel, die onzekerheid die je elke keer weer voelt na een paar weken! Toch maar weer een testje doen, etc! NIET DOEN! Ik ben nu bijna een half jaar verder en nog steeds niet regelmatig! Ik hoop echt voor je dat je het snel wordt, maar ga er vanuit dat het gewoon even zijn tijd nodig heeft! Tuurlijk wil je snel zwanger worden dat willen we allemaal, maar zet het een beetje van je af, totdat je cyclus weer normaal is! Dan kun je echt aan de slag! Sterkte en ik leef met je mee want ik weet wat je voelt

Terug
Bovenaan