eindelijk!!!!

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal...ik ben sandra van 33 en eindelijk op 8 oktober bevallen van een gezonde zoon!!! En dat na 12 jaar "proberen" en allerlei  onderzoeken!!!!! We zouden net aan het begin van het jaar beginnen met i.u.i. Mijn man zijn zaad was namelijk niet zo geweldig,, dus er was niet zoveel kans hadden ze in het ziekenhuis gezegd!!!  
Had de spullen om hormonen te spuiten al   in huis,, maar werd maar niet ongesteld...Vreemd eigenlijk!! Had er nooit op gerekend...Ben in '96 ook zwanger geweest maar helaas,,een miskraam,,
Wou toen ik nu  ik zwanger was ook al op dit forum schrijven maar had zo'n verschrikkelijke angst dat alles verkeerd zou aflopen...Tenslotte 12 jaar hierop gewacht,, en dan verwacht je het eigenlijk toch niet dat alles goed zou gaan...maar eindelijk hij is er dan!! helemaal gezond en alles erop en eraan.....Wil jullie allemaal ook succes wensen en dat alles maar mag lukken...Ik weet zelf  hoe het is om zo te verlangen naar een kindje dat maar niet komt..  maar zo gewenst is...

hoi sandra,

van harte gefeliciteerd.
poeh wat heb jij geduld moeten opbrengen.
dan mag ik niet zeuren,ik was zwanger na 2 maanden gestopt te zijn met de pil,en vorig jaar op 12 oktober is mijn zoontje geboren.
ben nu 1 maand gestopt met de pil en aan het klussen voor de tweede.
maar hoe lang je erover doet,het is en blijft een groot wonder als je die kleine dan(eindelijk)in je armen hebt.
ik wens je heel veel geluk met je kleine en geniet er maar van,want de tijd gaat heel hard.voor je het weet lopen ze al(hihihi)

groetjes sandra

gefeliciteerd hoor sandra!
wat fijn dat je eindelijk na zoveel jaren je eigen kindje vast kan houden. en dat zonder hulpmiddelen. maar waarom hebben jullie eigenlijk 12 jaar gewacht met IUI? of hebben jullie wel andere dingen geprobeerd?
geniet in ieder geval maar lekker van je baby.  
gaat alles goed?
groetjes leetje  

Terug
Bovenaan