Eindelijk !!!!!

A

Anoniem

Guest
Nou meiden.....eindelijk vandaag ongi geworden. Zit nu op dag 43 dus het werd wel weer   eens tijd. Afgelopen vrijdag een test gedaan en die was negatief, dus hij zat eraan te komen.
Helaas worden mijn cyclussen alleen maar langer, (33,37,43)
En ja....waarneer is de eisprong dan, dat valt zo ook niet uit te rekenen.
Hoe lang zou het de volgende keer dan wel niet duren, moet dan bijna 7 weken wachten voordat ik kan testen.
Maar goed, vol goede moet gaan we ronde 4 in.

Liefs van Miena

Hoi Miena,

Rot voor je!
Kan het geen oorzaak hebben? bv een schildklierafwijking? die regelt namelijk ook je hormoonhuishouding, als je hier vragen over het hoor ik het wel.

Groetjes Andrea

quote: andrea29 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-07-2006 13:10:45'));

Hoi Miena,

Rot voor je!
Kan het geen oorzaak hebben? bv een schildklierafwijking? die regelt namelijk ook je hormoonhuishouding, als je hier vragen over het hoor ik het wel.

Groetjes Andrea

Ik zou het niet weten. Leg eens uit?
Bij mijn vorrige zwangerschap werden mijn cyclussen alleen maar korter en na een jaar werd ik regelmatig ongi. (28 dgn). Dus dat ze alleen maar langer worden is nieuw voor mij.
Groeten van Miena.

Beste Miena,

Een schildklierafwijking kun je traceren door bloed te prikken op je tsh-waarde.
Als je schildklier niet goed werkt, kan dat invloed hebben op een aantal zaken, zoals je gewicht, stemmingswisselingen en een onregelmatige cyclus, de schildklier stuurt namelijk je hormoonhuishouding aan.
Ik heb zelf een te traag werkende schildklier, hier ben ik ook achter gekomen door onregelmatige menstruatie en niet zwanger kunnen worden.
Als dit idd de oorzaak is kan dit makkelijk worden opgelost door tabletjes, let wel een schildklierafwijking gaat nooit over, maar de tabletjes zijn net schadelijk.

Liefs Andrea

Beste Andrea !
Bedankt voor je reactie.
Weet niet of dit de oorzaak is hoor, zoals ik al vertelde had ik voordat ik zwanger raakte in het begin  ook een onregelmatige cyclus en ben uiteindelijk na 1 1/2 jaar zwanger geraakt.
Ik zal het in ieder geval in mijn achterhoofd houden mocht mijn cyclus wel zo blijven.
Hoe lang  zijn jullie  dan bezig geweest voordat je er achter kwam dat je schildklier niet goed werkte?
Hebben jullie al wel een kindje of zijn jullie nog bezig voor het eerste wondertje?
Hoop in ieder geval voor jullie dat de pillen goed zijn werk doen en je gauw zwanger word.
Liefs van Miena

als er verder niets aan de hand is kun je met een cyclus van 7 prima zwanger worden. die van mij is altijd al onregelmatig geweest. soms is het een paar keer achter elkaar het zelfde aantal weken en lijkt het regelmatig. De laatste maanden was het bij mij tussen de 6 en 7 weken. maandag heb ik een positieve test gehad met een cyclus van precies 7 weken.
hou moed, maar als je het niet   vertrouwd moet je natuurlijk naar je huisarts. ik ben geen dokter.

groetjes
greet

Terug
Bovenaan