eindelijk!!!!

hallo allemaal...ik ben sandra van 33 en eindelijk op 8 oktober bevallen van een gezonde zoon!!! En dat na 12 jaar "proberen" en allerlei  onderzoeken!!!!! We zouden net aan het begin van het jaar beginnen met i.u.i. Mijn man zijn zaad was namelijk niet zo geweldig,, dus er was niet zoveel kans hadden ze in het ziekenhuis gezegd!!!  
Had de spullen om hormonen te spuiten al   in huis,, maar werd maar niet ongesteld...Vreemd eigenlijk!! Had er nooit op gerekend...Ben in '96 ook zwanger geweest maar helaas,,een miskraam,,
Wou toen ik nu  ik zwanger was ook al op dit forum schrijven maar had zo'n verschrikkelijke angst dat alles verkeerd zou aflopen...Tenslotte 12 jaar hierop gewacht,, en dan verwacht je het eigenlijk toch niet dat alles goed zou gaan...maar eindelijk hij is er dan!! helemaal gezond en alles erop en eraan.....Wil jullie allemaal ook succes wensen en dat alles maar mag lukken...Ik weet zelf  hoe het is om zo te verlangen naar een kindje dat maar niet komt..  maar zo gewenst is...

felliiiiiii  wat leukkkk !!!!!! ik hoop dat alles goed zal gaan en zal zeer zeker voor je duimen...ikzelf ben nu alweer ruim 4 jaar bezig voor de derde ..ik weet dat ik niet mag klagen maar   oww wat zou het gewenst zijn...nou nogmaals ik duim voor je !!!!

Terug
Bovenaan