eindelijk

Dag meiden.

ben nog nooit zo blij geweest als nu eindelijk na een week overtijd ongi..

wat minder is dat het niet goed gaat tussen mij en me vriend.ik voel me niet gewaardeerd en hij is erg jaloers en na 13 jaar vertrouwd hij me nog niet.

ik zet het zwanger worden daarom ook even opzei want in mijn ogen werkt een kind niet als oplossing.

we moeten eerst hier uit komen of niet?

dames heel veel sucses allemaal liefs maantje

Hoi Maantje

Eén van de redenen waarom ik hier minder ben is dezelfde als waar jij nu mee zit. Tussen mijn vriend en mij is de liefde op en top maar hij heeft een paar dingen waar hij niet mee om kan gaan. Dit geeft bepaalde stoornissen in onze relatie die dankzij onze sterke liefde toch stand houdt. Ook ik zet het liefst mijn kinderwens even opzij net als jij maar als ik het daar over heb is het hek van de dam!! Ik kan met hem over alles praten maar dit voelt hij als een afwijzing. Ik kan er dus niks mee maar probeer dan maar tijdens mijn vruchtbare periodes zo min mogelijk te vrijen. (verzin excuses!!!)

Ik hoop dat het met jou en je vriend wat beter zal gaan binnenkort. Eén van de trucs die ik gebruikte toen mijn vriend zo jaloers was (en nu dus een STUK minder!!!) was om vaak tegen hem te zeggen; ik ben bang om je kwijt te raken, zomaar tijdens het eten, tijdens een wandeling, whatever. Ook ben ik me jaloers gaan opstellen. Dan zei hij; hee, jij bent de enige voor mij, waarop ik zei; ja, ik moet er niet aan denken dat ik je op die manier kwijt raak!! Jij bent ook de enige voor mij!!

En dat heeft gewerkt. Ik ben geen flirt (ben nu 37 en ook geen behoefte meer aan) dus dat is al een plus. Maar gewoon een babbel met een man moet ik kort houden, dat wel. Maar dat is geen probleem, we zijn gek op elkaar en er moet veel gebeuren willen wij uit elkaar gaan.

Nou meid, praten en nog es praten en mijn trucs gebruiken haha, wie weet helpt het! Sterkte en hoop je toch nog wel es te zien hier!!

liefs Costa

Terug
Bovenaan