eindelijk!

hoi allemaal,

Ben net terug van mijn bezoekaan de gyn. Alles is schoon!! Ben zo opgelucht! Nu kan ik voor mijn gevoel pas echt verder. Advies van hem was om 1 menstruatie af te wachten en dan mogen we weer. Wij willen eigenlijk langer wachten om even tot rust te komen, want 1 jaar bezig en dan 2 miskramen....dat hakt er wel in. Ik vroeg hem of het verstandig was om weer even aan de pil te gaan, maar daar was hij heel duidelijk in: nee. Als je nu een jaar of langer wilt wachten okè, maar over ongeveer een half jaartje ofzo, dat was ons "plan"(voor zover je een plan kunt maken..), dan adviseerde hij om maar gewoon condooms te gebruiken. Want je bent anders toch weer met die hormonen bezig enzo. Daar waren we het helemaal mee eens, dus condooms inslaan :) haha!
We laten ons beider bloed trouwens wel testen  op chromosoom-afwijkingen omdat dat in de  familie voorkomt.
Maar ik ben nu alleen maar "blij" dat het nu  "klaar"is!!

gr Kyra  

gelukkig dat het cooe bij is ik heb ook een miskraam gehad en bloed nu niet meer dus kan er weer voor gaan voor me tweede kindje
snap wel dat je nog even wilt wachten nu
ik hoop dat je dan snel zwanger raakt en dat alles goed gaat
heel veel succes
gr romy

Tja, 'fijn' dat het allemaal weg is, wat voelt dat dubbel he? Wij hebben besloten meteen door te gaan, ik wil zo graag dat zwanger-zijn gevoel terug! We hebben het er nu echt aan toe om ook een kindje te krijgen.
Heb er ook nog wel vertrouwen in, ondanks een miskraam en een bbz, en een verwijderde eileider...
Afgelopen maand is het niet gelukt (eitje is aan de verkeerde kant gesprongen), hopen dat hij deze maand aan de goede kant gaat springen. We zullen de eisprong in ieder geval gaan benutten!

Groetjes
Ineke

Terug
Bovenaan