eindelijk

hoi iedereen,

Ik heb sinds vandaag heel goed nieuws.

Ik ben zwanger, eindelijk durf ik het te zeggen, ben gisteren nog naar spoed geweest, omdat ik bloed verlies had, maar wat bleek vandaag, alles in orde.

Ik heb het voor de eerste keer gezien, en piep klein embriootje en het hartje klopte al heel goed.

Dus hou moed, na 3 jaar is het gelukt, de aanhouder wint.

Veel geluk aan iedereen en ik blijf voor jullie duimen.

Groetjes,

Draakje

Hoi Draakje,

Allereerst wil ik je feliciteren. Niks zo mooi als een kloppend hartje zien op een echo. Hopelijk kun je nu een beetje gaan genieten. Ik weet uit ervaring dat dat erg moeilijk is.
Zelf heb ik 2 keer een mk gehad. Maar daarna ook weer een "gewone" zwangerschap. In het begin durfde ik dan niet volop te genieten. Want ook ik had bloedverlies. Maar beide keren is het goed gegaan. Onze zoon  is  3, en onze dochter is 2 weken geleden geboren. Dus zoals je ziet kan het allemaal ook goed gaan na een mk.
Ik wens je een mooie zwangerschap en pracht baby toe.

Groetjes, Kat (mama van Thom en Danae)

Hoi Draakje,

Ook ik wil je van harte feliciteren!
Ik heb zelf ook 2  MK gehad, de eerste heel heftig, maar ook ik ben nu ( het leek wel eeuwig te duren...) zwanger! Morgen 15 weken! Dus ik leef met je mee, ook ik was best huiverig, nog steeds wel een beetje........ Maar.... ook voor jou gaat het zonnetje schijnen!!!
Heel erg veel succes de komende weken, want die duren allemaal een eeuwigheid.......mijn ervaring tenminste..... Maar positief denken, komt allemaal goed!!
Ik denk aan je, en laat je nog eens van je horen??
Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan