eindelijk..

A

Anoniem

Guest
hallo,

eindelijk , ik zat op de bank met mijn kleine meiske naast me en zette haar speeltje naast haar en opeen rolde ze op haaar buik voor de eerste keer, en gister in bad begont ze ineens te splashen en bellen te blazen zo,n leuk gezicht en vooral omdat ik nu al weken zeg van ze is niet zo vlot ze word donderdag 6 maanden moest het even kwijt hoor..

groetjes bianca

Hoi Bianca,

leuk he als je kleintje ineens van alles gaat doen en ontdekken. De een is nou eenmaal wat vlugger als de ander. Waarschijnlijk zal jou kleintje weer met andere dingen vlugger zijn. Mijn oudste was eind mei geboren en draaide zich op nieuwjaardag voor het eerst om. Maar praten kon hij al heel vroeg. Dus je dochter is niet de traagste hoor. Geniet er maar lekker van!!!

Groetjes van Marloes

Hey hoi,

Leuk is dat he!! Rik gaat wel al op zijn zij..al een tijdje nu, maar snapt niet echt hoe die verder moet! Duw hem weleens verder, maar goed wil het ook niet forceren en moet het ook niet te makkelijk maken voor hem, dus laat hem vaak even zelf tobben!!

Nou geniet maar van het rollen, je zal het nog weleens vervloeken (ze rollen niet allemaal ook weer terug op hun rug, zit je dus heel de dag je kindje terug te rollen haahahahah), MAAR VOORAL GENIETEN!!

X Saskia
mv Rik 18,5 wk

Hi hi, ik wilde hetzelfde gaan zeggen als Saskia. Het is heel leuk als je kindje voor het eerst om kan rollen. Een prachtig gezicht, maar ik weet zeker dat je binnen een week een keer zal denken: "Ik wou dat ze het nog niet kon." Ze zal waarschijnlijk steeds weer terug gedraaid moeten worden.
Bas maakt het soms zo bont dat ik hem dan even in de wipper leg. Eerst probeerde ik hem onder de gym te leggen, maar dat helpt helemaal niet, want dan zit hij soms helemaal klem tussen de poten.

Maar nogmaals,het is heel leuk als ze het ineens kunnen!

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan