eindelijk

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Voor iedereen die aan het feesten is, vrlijk kerstfeest alvast,
nou het was een zware bevalling twee dagen en nachten niet geslapen zie er ook letterlijk uit als een zombie, haha, maar we hebben ze in twee dagen twee tandjes precies 7 mnd, 1 week, 2 dagen op zitten wachten, en bij ons is traditie dat de eerste die het tandje voelt een cadeautje moet kopen (en dat was ik natuurlijk) dus morgens kinderen inpakken, lekker naar destad en een uurtje of 3 shoppen kijken wat we kunnen vinden.

nou groetjes en jinglles..
Bianca

gefeliciteerd!!!
wat een leuk idee trouwens van die kadootjes bij ons begint nu volgens mij bij Martin het tweede stel tandjes aan te komen (bovenin onder heeft ie al) hij kwijlt als een gek gelukkig lijkt hij er niet zoveel last van te hebben vorige ook niet beetje hangerig en klaar haha
Jasmijn heeft trouwens nog steeds niks

Jasmijn en Martin 9.5 maanden

Gefeliciteerd! Blij dat het nu even achter de rug is. Erg vervelend die slapeloze nachten en dan precies met de kerst...

Lotte is ook hard bezig met haar eerste tandjes. Die wordt op 2 januari 8 maanden. Kwijlen inderdaad, overal op bijten en in haar kaak zijn de bobbels al te zien en voelen. Ook naar bed gaan is niet zo gemakkelijk als eerst, maar voor alsnog gaat het...

Groetjes, Marisa

Hoi,

Jammer van je nachten, maar de tandjes is natuurlijk wel weer een mijlpaal. Wat leuk om een cadeautje daarvoor te kopen.
Misschien heb ik niet goed gelezen, maar wat heb je gekocht?
Groetjes Lynn

hallo,

ik dacht ik ga de volgende morgen lekker gezellig de stad in maar helaas, diezelfde nacht werd ik geveld door buikgriep, dus van boven en van onder loop ik letterlijk leeg( sorry voor de details) maar voel me vandaag wat beter dus heb besloten het is vandaag koopavond (in rotterdam is dat op vrijdag), dat ik vandaag ga wat het word weet ik niet, bij mn twee oudste kinderen voelde hun tante en oma de eerste die leefde toen nog toen moesten hun het cadeautje kopen van zijn tante kreeg mijn zoon een kledingsetje en een armbandje met naam ingegraveerd en bij   mijn dochter kocht mijn moeder een verzilderd tanden doosje en een speeltje nu moet ik even kijken..

groetjes Bianca

Hhhmm volgens mij heeft heel NL ondertussen buikgriep gehad.
Ben benieuwd wat het word.
Groetjes lynn

Terug
Bovenaan