EINDELIJK

Hallo allemaal!

Vorige week dinsdag is onze mooie dochter ROSALIE geboren!!! Een beetje laat bericht, we hebben eerst maar eens ontzettend genoten van haar komst :)

Na de bevalling die om half 9 's ochtends  werd ingeleid, hielden we ons kleine meisje na 6 uur in onze armen. De bevalling viel me heel erg mee, uiteindelijk ben ik op geheel natuurlijke manier bevallen zonder kunstverlossing...

Ons meisje doet het  helemaal goed en ook mijn herstel gaan wonderlijkbaarlijk snel. Afgelopen week hebben we al 2x gewandeld!!!  

Andere (aanstaande) moeders wens ik nog heel veel geluk en succes, het is het meest bijzondere wat je kan overkomen. Wij zijn helemaal strondverliefd!!!!

Liefs,

Rijn

Hoi Rijn,

Wat fijn om dit bericht te lezen!! zat al met smart te wachten op een bericht van je!!
Super gefeliciteerd met je dochter!! Fijn dat het allemaal zo goed is gegaan en dan toch nog zonder allerlei toeters en bellen!! lekker hoor!
Heerlijk hè zo'n klein wonder, ook wij zijn al regelmatig naar buiten geweest, er is niets zo leuk als showen met je kind!!
Geniet maar lekker met zijn allen en nogmaals Gefeliciteerd hoor!!

Groetjes Kirsten (Russell 9/10)

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Rosalie, lekker weer was het he, om al lekker naar buiten te gaan.
Geniet lekker van jullie kleine meid.

Alice
41w4d

Terug
Bovenaan