Eindelijk!!!

He meiden,

Eindelijk een eigen plekkie! Hoe is het met jullie? Hier alles goed en gelukkig bijna vakantie!!! Ik heb de 17e de medische echo. Ik ben benieuwd! Daarna heerlijk op vakantie naar Frankrijk. Hopen dat we net zulk goed weer hebben als nu in Nederland. Gaan jullie nog weg?

Groetjes,

Susanne

Hai allemaal
Hier ook alles goed, wel erg warm hoor, heb zo'n zere voeten aan het einde van de dag. Maar goed wil ook niet te veel zeuren want als het regend zit ik nog harder te zeuren.
Ik heb 2-8 medische echo vind het wel spannend, zou het voor de 3e keer weer goed zijn. Vakantie hebben wij helaas al gehad was wel erg leuk. Over 1,5 week heeft mijn zoontje wel lekker vakantie dus dan hoeven we 6 wk niet op en neer te racen. Heerlijk.
Groet J.

he he inderdaad een eigen plek! Zoals het hoort!
Wij hebben de vakantie ook al achter de rug, maar met dit weertje in holland hoor je mij ook niet klagen!

Wij hebben maandag een pretecho, dit heb ik als verrassing voor vaderdag geregeld voor papa!
Hij weet nog van niks..
de 20 weken echo hebben we 2 weken later.. maar konden niet wachten!! hihi
Nou we houden elkaar -weer- op de hoogte
Groetjes

Eindelijk, haha. Hier gaat alles goed, heb vandaag nog een echo gehad en alles ziet er goed uit. Over twee weken hebben we de 20 weken echo.

Wij gaan nog wel op vakantie, 3 augustus pas, naar Frankrijk, duurt mij nog veel te lang!

Inderdaad eigenlijk een eigen plekkie!! Is nu dan ook voor het eerst dat ik reageer. Zal me daarom dan ook gelijk maar even voorstellen.

Ik ben 34 jaar, getrouwd en heb al een zoontje van 1,5 jaar die (nog niet helemaal) luistert naar de naam Tom. En dan nu zwanger van smurf 2. Ik ben 12 december uitgerekend. Tot nu toe een zwangerschap zonder kwaaltjes. 27 juli hebben wij de 20 weken echo. Wel weer spannend hoor!

Groetjes Mam van Tom

Kom ik ook aan....

Op het andere forum was ik net fanatiek bezig in de "decembermaand", kon ik het hier gewoon nergens meer vinden! :(

Tot net...
uit nieuwschierigheid zag ik staan "mamaclubs", dus ben ik gaan kijken wat dat is...
En ja hoor!!! Daar zijn ze!!

Hahahah.... dom,dom,dom...

Bye!

Terug
Bovenaan