eindelijk :-)

Ja hoor, eindelijk is het zover, Brenda loopt los !!! En...ze is niet meer te stoppen !!!
Ze is over een paar dagen precies 18 mnd dus het werd wel eens tijd. Ze deed al een maand lang steeds alleen een paar pasjes en wilde alleen maar aan je hand lopen maar nu wandelt ze de hele kamer door, zo grappig.

Groetjes van een trotse mama !!!

hallo,

Leuk hé!! Ze zijn dan nog een beetje wankel!
Ook Noah loopt sinds 2 dagen echt los!!! Ik ben ook zo trots!!! Hij is nu 15 maanden, dus het mocht ook wel een keertje!! Hij liep al heeel lang, langs de tafel en aan de hand en tussen mij en mijn man heen en weer, maar had lang het vertrouwen niet om hele afstanden te lopen. maar gister liep hij het hele huis door!!! Ik straal bijna nog meer als hij!!

Groetjes

hey gefeliciteerd!!
geniet ervan!! kelwin loopt ook nog niet los hoor..;) en die is bijna 16 maand... maarja volgens mijn ouders was ik zelf ook 18 maand voordat ik los liep.. dus... het kan altijd nog:p kelwin loopt wel veellangs en af en toe los van de tafel naar de bank .
ook aan onze hand kan hij goed lopen. hij loopt dan heel snel;) komt vanzelf wel goed!!
nog even en je kan achter haar aanrennen!

Liefs, CHristien

Terug
Bovenaan