Eindelijk....

Heb ik me dan ook maar eens ingeschreven, ik lees alweer een tijdje mee en ik vind het weer zo gezellig worden hier, denk ik ga me nu maar weer eens aanmelden!

Voor degene die zich afvragen...huh wie ben jij dan, ben de mama van Jesse (op z'n engels) van 8 mei, sommige weten het nog wel!

Dus ik ga ook weer gezellig reageren hier!!

Groetjes!

Hey Meiden!

bedankt voor de leuke reactie!
hier gaat het allemaal wel lekker hoor! Ik heb behoorlijk te kampen met een beginnende burn-out, ik heb mezelf nu zo op de rem gezet, dat ik niet teveel probeer te doen en mezelf niet met alles tegelijk bezig probeer te houden. Ook op m'n werk zit de rem er flink op, alles gaat nu in overleg, m'n werktijden, m'n bezigheden, ik vind het alleen maar prettig.

Alleen jammer dat mijn man z'n contract niet verlengd wordt en dus nu weer moet gaan solliciteren en op zoek naar een nieuwe baan.....

Met Jesse gaat het geweldig, hij praat verschrikkelijk goed, is nu 2,5 maar praat als iemand van 3,5! Hij gooit er hele zinnen uit, waar wij soms verbaasd over zijn dat hij die woorden al kon zeggen! Hij onthoudt alles ook zo goed, hebben jullie kleintjes dat nou ook??? En verder is hij op dit moment helemaal into de Sinterklaas!! Hij zingt al behoorlijk wat liedjes mee....en Sint Nikolaas vertaald hij dan door Smikkellaas!
Het is een heerlijk vrolijk mannetje verder, nog wel wat klein en dun, maar goed voor zijn bouw! En vrijdag gaan we dan voor de griepprik.....nou nu zijn jullie weer een beetje op de hoogte van hoe het bij ons gaat!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan