eindelijk!!

het sneeuwt hoe geweldig ja sorry dat ik zo blij doe maar kan hier van genieten ondanks dat mijn beddegoed helemaal nat gesneeuwd is...wat een genot zo ..wat lijkt me dat heerlijk om straks met die kleine als ie wat ouder is lekker door de sneeuw te lopen!!! hij op een sleetje achter mij ...doet me denken aan toen ik nog klein was wat kon ik daar van genieten geweldig...dit is voor mij een geluksgevoel...liefs

Heerlijk he die sneeuw, hier is het net begonnen en er ligt al een hele laag!! Ga straks lekker even met zoonlief een rondje lopen! Heerlijk!!! En wat demk je van de hond ( een husky!) Die is helemaal om zijn nopjes! Heerlijk!!

Liefs

Ja heel zeker is het iets om heeeeeel blij van te worden. Hier ook hoor. Voor ons zoontje van 2 hebben we de slee gekregen van mijn ouders. Als mijn man straks thuis is (en de sneeuw ligt nog) dan gaat hij lekker sleeen.
Ik vind het alleen wat minder nu, want ik moet dadelijk naar de VK fietsen (20 min) en het sneeuwt hier nu best wel hard. Vorig jaar ben ik met mijn kindje (toen dus 1 jaar) gevallen met de fiets en was ik even buiten bewustzijn. Hij heeft zó hard gebruld en omstanders hebben hem toen opgeraapt...en ik lag daar op de grond. Vanaf toen vind ik het eigenlijk een beetje eng.
Ik ga maar flink op tijd vertrekken.
Maar hier binnen, daar geniet ik wel van de sneeuw :D
O en mijn zoontje vind het ook helemaal geweldig en roept de hele tijd: "mooooooooooooooooooooooi". Haha

Heel erg mooi dit weer...
Maar ook oppassen voor ons..!!
Was vanochtend met mijn zoon van 2 en hond wezen lopen.
De grote hond, bullmastiff gelijk maar los gelaten...
Mijn zoontje had moeite met lopen..
De buurman zei pas je op dat je niet op je bips komt te vallen.
Ik dacht ach van sneeuw..
Wou weer terug lopen maar de hond vond het zo mooi dat ik hem effe vooruit moest duwen, shit daar gleed mijn voet een beetje.
Aj spiertje verrekt in mijn bovenbeen of lies.
Toen schrok ik wel...
Nu gelukkig geen last meer van.

Ben blij dat mijn vriend vrij heeft gevraagd om 2 uur want moet vanmiddag naar de gynaecoloog toe...

Veel sneeuw plezier, achter het glas....
Op de fiets!!!!
Kun je niet beter een taxi bellen, lopen lijkt me wel erg lang duren...

Suc6, Natasja

Terug
Bovenaan