Eindelijk...

Hallo dames, eindelijk na 7 maanden proberen mag ik me bij dit forum toevoegen...
Gisterochtend een lichte positieve test (4dagen voor NOD!) en vanmorgen een duidelijke 'zwanger' op de CB-digitaal!! Ik ben zo ontzettend blij, vind het ook doodeng eerlijk gezegd, maar wat voelt dit goed! Ik voel me zwanger, wat last van de kwaaltjes maar dat valt gelukkig nog heel erg mee!!

Wat ik me af vroeg, misschien kunnen jullie me hier bij helpen; 4 november is de eerste dag van mijn laatste menstruatie, maar 13 dec pas een pos. ovulatietest gehad. Hoelang ben je dan eigenlijk zwanger?!

Succes allemaal, wat is dit bijzonder!

Gr. FA
 
Gefeliciteerd!!!
Volgens mij ga je in het begin altijd uit van de eerste dag van je laatste menstruatie. De exacte duur van de zwangerschap zal bij je eerste echo worden bepaald / termijnecho .
 
Gefeliciteerd! geniet van je zwangerschap!
Je zou nu zo'n 4 a 5 zwanger zijn. Ligt er een beetje aan hoe lang je cyclus is. Hoe lang ie normaal is etc. Op 9maand.be hebben ze een handig dingetje om het uit te rekenen (onder zwanger?!) kopje...

Ennuh...7 maanden vind ik niet zo lang hoor ;-) maar das voor iedereen weeer anders...
(voor ons was het ruim 30 rondes).
 
Van Harte gefeliciteerd!
Wat een heerlijk (maar spannend) gevoel he!

Wij zaten inderdaad dicht bij elkaar met de NODlijst (in ieder geval die van november weet ik nog).
M.b.t. de zwangerschapsduur; volgens mij ook zo'n 5 weken!

Geniet er van!
Lieve groet Lisette

 
Terug
Bovenaan