eindelijk

eindelijk begin ik me weer iets beter te voelen!!

De moeheid is nog steeds erg aanwezig, maar ik hoef niet de hele dag me spuug op te houden!
ik ben zo blij dat ik het bijna niet hardop durfde te zeggen!

Hoe is het met de rest?? hoe gaat het met de kwaaltjes??

Hele dikke kus Amanda

Ik ben blij dat dat hongergevoel aardig weg is. Ik kon echt de hele dag wel eten!
Maar gelukkig maar 0,5 kilo aangekomen!

Voor de rest voel ik wel aardig het oprekken van de baarmoeder maar ik denk echt dat dat komt omdat ik al eerder zwanger ben geweest. M'n maandelijkse periodes waren na de bevalling ook heftiger. En zolang ik het voel, is de kleine aan het groeien toch!?

Lekker he, nog een paar weken en dan zijn we van het eerste trimester af.

Groetjes Kim

Fijn dat het de goede kant opgaat! Nog even en je bruist lekker van energie!

Bij mij wordt de misselijkheid ook al iets minder (nu in week 10). Helaas een flinke verkoudheid opgelopen! Hoesten en veel oorpijn en keelpijn. Ik wil geen pijnstillers nemen, dus dat is even afzien. Maar... alles voor mijn kleine frummel! Ben nog wel erg moe, maar dat kan dus ook van de verkoudheid komen.

ooh ik kan echt niet wachten!!
ik zit nu in mijn 11e week.
heb volgende week nog een echo!
kan niet wachten :)

ik hoop dat het bij iedereen een beetje beter gaat en samen zijn we bijna het eerste trimester uit.

kuss

Lekker toegeven aan je moeheid, rustig aan doen hoor. Het is te hopen dat je misselijkheid de komende dagen nog verder weg gaat/ blijft. Dan kan jij je met de kerst te buiten gaan aan al het lekkers :)

Terug
Bovenaan