eindelijk !!

Dag dames,

heel erg leuk om te zien dat we allemaal in dezelfde maand uitgerekend zijn! Je kunt er nog met zo weinig mensen over praten, dus dit is wel een hele gerustelling..
Ik ben melissa, 28 jaar, en uitgerekend op 11-11-2011..ja een aparte datum idd!!
Nu ben ik precies 9 weken en 5 dagen zwanger..
Mijn vriend en ik zijn nu 13 jaar samen, en wilden al een hele tijd een kindje... eindelijk na 3 jaar was het raak via een iui behandeling...

Maar als ik de berichten lees, herken ik mezelf er voor 200% in zeg.. Jeetje dacht echt dat ik mezelf aanstelde,, jeetje...
Slapen doe ik al 2 weken heel slecht, en eten gaat wel, alleen ben ik echt een vis eter en dat gaat nu niet echt meer!! ppff alleen die geur al..

Mijn borsten zijn nog wel gevoelig, maar merk dat als ik een tank topje aan doe, en even de bh"s uitlaat het wel minder gespannen is..
Oja en ik heb verschikkelijke last van bandenpijn, heb de verloskundige al meerdere malen gebeld, tja noem het angst,,, maar die gaf aan dat de een er meer last van heeft als de ander..
Ik kan niet wachten tot de 12 weken echo...ppff dan kun je denk ik toch iets meer genieten ervan... nou bedankt dames voor jullie berichten...


melissa
 
Gefeliciteerd Melissa! Welkom! Wat fijn dat het nu gelukt is!!!Ik ben ook zwanger door IUI, dit keer hebben we een jaar 'geprobeerd' deels met hormonen, dus dat valt mee, maar voor mijn zoontje (2) hebben we 5 jaar (en 4 miskramen) geduld moeten hebben....

Dan besef je denk ik extra goed wat een wonder het toch allemaal is...

Griezelig hè, die bandenpijn, ik vond dat erg spannend, steeds bang dat het misging. Ik ben morgen 12 weken en merk dat ik me zoveel relaxter voel nu... Op naar de 20 weken :))

Geniet van je zwangerschap!

Grtjs


 
Hoi Melissa,
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een mooie datum 11-11-2011, dit is ook mijn uitgerekende datum ;-) Het zou wel heel toevallig zijn als onze baby's op de uitgerekende datum zouden worden geboren, wij komen uit het zuiden des lands en ze zijn er hier van overtuigd dat het een echte prins(ses) carnaval gaat worden (carnaval begint altijd op 11-11)

Wat ontzettend vervelend van de bandenpijn! Bij mij hielp in bad gaan (bij de eerste) altijd heel goed hiertegen..

Succes, groetjes Tamara
 
Hey Melissa,

Welkom! Gefeliciteerd na 3 jaar, wat heerlijk voor jullie!
fijn he dat we hier kunnen lezen dat we echt niet de enige zijn met kwaaltjes en ons ook echt niet aanstellen?!
Ik ben zooo moe. Heb juist met slapen een (sport) beha aan aangezien mijn borsten zo pijnlijk zijn. kan het niet goed hebben wanneer ze niet ondersteund worden. Met traplopen ("rennen") houdt ik ze zelfs vast haha..
En ook ik kan haast niet wachten op de eerste echo. zal mij ook zeker iets meer laten genieten (beetje angstig na 2 miskramen).

Enjoy! Liefs Lisette

 
Ik had bij mijn eerste ook echt heel veel last van bandenpijn. Soms dacht ik echt dat het niet goed kon zijn ,zo'n last.
gelukkig alles goed gegaan, en ben nu zwanger van de vierde. (een gelukkig oingelukje)
Hoop voor je dat de pijn snel minder wordt. Geniet daarna maar volop!

groetjes hanneke
 
Hoi Melissa,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! En wat een leuke datum, helemaal als je ook in het zuiden van het land woont! (weet niet of dat zo is, maar t zou toch leuk zijn)

Wat jammer van die bandenpijn, zelf heb ik er gelukkig niet zoveel last van....maar ja dat kan altijd nog komen.

Veel succes bij je echo, hoop dat alles goed is met je kindje.

Groetjes,
Jacky

 
Terug
Bovenaan