eindelijk

whaaaaaaaaaaa

zo dat ben ik kwijt.. ben zo blij ethan heeft zo goed geslapen van half 8 tot half 8 en werd 12 wakker en dat kwam goed uit aangezien ik stuwing had dus hem toen aangelegd..

en het geheim..
nou een kussentje.. ethan vind het altijd al lekker om op een kussen te liggen met zijn hoofd dus dacht ga het ook in bed proberen dus een dunne kussen (voor de bank) in een hoes gedaan en ja hoor het resultaat mag er wezen

dus we hebben aan sint en piet aka mijn ouders zijn eigen kussen en deken incl beddengoed gevraagd (vond me ouders wel leuk om te geven)

Wat fijn dat hij zo goed heeft geslapen, ja die stuwing he, dat krijg je dan, maar dat is met een paar dagen weer voorbij als hij zo blijft doorslapen!

Een kussen/dekbed kan wel erg gevaarlijk zijn en wordt tot 2 jaar ook echt afgeraden!
Maar goed verder is dat jullie keus natuurlijk!
Als ik je dan een goedbedoeld advies mag geven is om het kussentje onder het matrasovertrek te leggen, dan kan hij er niet mee spelen of eronder komen!
Heeft het dekbed meerwaarde, anders zou ik hem voorlopig nog in een slaapzak laten slapen!

Succes ermee en hopelijk morgenochtend weer stuwing ;-p

wat fijn zeg een hele nacht slapen hopelijk blijft het zo. en dacht idd ook dat het niet goed was om de zla met kussen te laten slapen maar ja je mag zoveel niet gaat om wat jullie fijn vinden maar vooral je manneke

ik weet dat het afgeraden word maar het word afgeraden omdat ze er onder kunnen kruipen...

dan ligt ethan al op zijn buik dus word het al moeilijker en daarnaast onder een laken met deken kunnen ze ook onder kruipen..
ethan heeft op ons vakantie adres ook onder een dekbed gelegen en dat ging super.

slaapzak wil hij opeens niet meer als ik hem aan doe zet hij het op het gillen

en bij ons thuis zijn er 4 kinderen die onder een dekbed hebben gelegen en we zijn allemaal groot geworden

Hier ook al een dekbed hoor! Geen problemen mee. Alicia kroelt ermee en slaapt nu zelfs met haar handen onder het deken!! Slaspt ze bij mijn moeder dan handen boven t deken en daar heeft ze laken en dekentje

Ook hier een dekbedje hoor, met een dekentje is anders veels te koud bbrrr.
Floortje lag ook met haar 8 maanden onder een dekbed (is van april)
vroeger deden we idd niet anders en is altijd goed gegaan.
Als ze het te warm hebben gooien ze het wel van zich af.

Terug
Bovenaan