Eindelijk

A

Anoniem

Guest
Sorry, maar ik heb een hele tijd niets meer van me laten horen. Ik heb wel meegelezen, maar zat echt volledig in de knoop met alles. We zijn al ongeveer 2 jaar bezig om zwanger te worden en elke keer had ik wel een smoesje waarom het deze keer weer niet gelukt was. Zo hield ik mezelf voor dat we nog niet zo lang echt goed bezig waren. Maar goed de afgelopen maand hebben we toch maar besloten om naar de huisarts te gaan en te vertellen dat het niet lukt. Ze heeft ons doorverwezen naar het ziekenhuis. Iets wat wel een groot probleem is voor mij, want ik werk in het ziekenhuis. Toch niet heel erg fijn als je bij een collega of oud-studiegenoot je hele hebben en houden op tafel moet gooien.
Wachtende op de afspraak in het ziekenhuis was ik ondertussen wel al 3 weken overtijd. Omdat ik heel onregelmatig ongesteld ben en al 12 negatieve zwangerschapstesten heb gehad, durfde ik niet te testen.
Tot gister avond. En geloof het of niet, maar hij was POSITIEF. We zijn echt helemaal in de wolken. Natuurlijk is het allemaal spannend en ben ik al 1 week enorm misselijk (hetgeen ik afdeed als een buikgriepje), maar we zijn super blij. We hopen dat het allemaal goed gaat natuurlijk.
Wat ik in ieder geval wil zeggen met mijn relaas is dat; ook al lijkt het alsof het nooit gaat gebeuren en lijken die zwangerschapstesten iets tegen je te hebben: hou vol.
Ik duim voor jullie allemaal en ik weet dat velen een steek van jaloezie voelen, sorry daarvoor (dat heb ik ook zo vaak gehad als ik zag dat iemand weer zwanger was).

WAUW! Wat goed! Van harte gefeliciteerd! Het is een ieder van harte gegund en jaloezie?? Nee, ik denk dat het een ander gevoel is omdat iedereen met een kinderwens zelf ook zo graag wil.....

Geniet ervan meid! Liefs Lynn.

heel erg gefeliciteerd wat een goed nieuws.

Ik wens je eenh ele fijne zwangerschap toe en dat de kwaaltjes maar een beetje weg blijven.

liefs Rian

Hartstikke fijn dat het gedoe met ziekenhuizen nog uitblijft!!!

gefeliciteerd!!

Terug
Bovenaan