EINDELIJK!!!

Floor zegt eindelijk mama!!

Nadat ze al papa, huis, thuis, tess, poes, wafwas (hond), kwak (eend) tita (tante rosita) kaya (hond van vriendin) bompa en jas zei, zegt ze nu eindelijk mama :):):)

Ik kwam haar van de week halen bij de opvang, ze tilt haar handjes naar me op en roept "mama"!!!!

En nu roept ze me te pas en te onpas.. heerlijk!!

Wat een heerlijk moment is dat he....

Ik lag me s ochtends ook soms kapot.
Wordt ze s ochtends wakker en zegt of : papa eten!! (hahaha) Of; mama uit! (hahaha)..

Het blijven heerlijke momenten.
Ik had nooit gedacht dat we s ochtends om 0700 uur al dubbel van het lachen in bed zouden liggen!!

Als ze de smaak te pakken hebben!!!

Geniet ervan@!!!

haha geweldig.

Onze Julia vertikt het om papa te zetten. Ze roept altijd heel overtuigend mama naar mijn man. Wel heel schattig.

Juul kan nu ook het woordje "kaar" (klaar), kan ze zeggen als ze klaar is met eten. Voorheen gooide ze ahar eten op de grond als ze klaar was, niet handig.
En het woorden "uit", zie ze vanochtend toen ze de slaapzak uit wilde.
Heerlijk dat kinderen zich nu steeds beter duidelijk kunnen maken, scheelt weer een hoop frustraties!

Ela heeft pas 3x "per ongeluk" mama gezegd, 't begin is er dus... Papapapapa zegt ze wel vaak, maar echt gericht papa nog niet. Komt vanzelf denk ik dan maar.. :)
Vanaf 11 maanden kan ze al lopen, zo blijkt wel weer dat ieder kind zelf z'n ontwikkeling bepaald.
Kom maar op met dat kletsen!! :)
Liefs

Terug
Bovenaan