Eindelijk.....

Al weken lees ik met jullie mee. Alleen kon ik nergens op reageren want ook ik had inlogproblemen. En nu opeens kan het wel.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 36 en zwanger van ons derde kindje. Ik juni ben ik geopereerd aan een bbz in mijn eierstok ipv eileider. Flinke buikwond waarbij mijn eierstok en eileider zijn verwijderd omdat alles vergroeid was. Tijdens onze zomervakantie ontdekte ik dat ik weer zwanger was. Gewoon de eerste keer raak. Een wonder volgen de gynaecoloog. Na twee spannende weken met 6 weken een echo gehad waarbij het 100% zeker was dat het nu op de goede plek zat. Ik ben nu 17+4 en voel me goed. Wel sneller moe maar de misselijkheid is vanaf 12 weken helemaal over gelukkig. Over twee weken da 20weken echo. We willen deze keer weten wat het is. We hebben twee meiden van 10 en net 8 die het liefst een zusje willen. Ons maakt het niet uit. Ik wil gewoon shoppen en of dat nu roze of blauw gaat worden maakt niet uit.
Hoop dat ik jullie genoeg heb bijgepraat en anders gewoon vragen.

Gezellig dat je mee komt kletsen en mooi verhaal heb je over je zwangerschap! Dat hoor je maar heel weinig dat het dan gelijk weer raak is. Fijn!

Spannend he, die echo. Wij hebben m 23 november. Nog even afwachten dus, maar ben er wel wat gespannen voor! Neem je je meiden mee?

Hoi Anja,

welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen!
ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt als jou. Vorig jaar ook een bbz gehad en daarna ook meteen zwanger..helaas werd dat een miskraam....
Nu inmiddels 17weken zwanger van een zoon! Wij hebben een dochter van bijna 5! Eerst was ze boos want ze wou een zusje,maar nu vind ze een broertje ook helemaal leuk!

geniet van je zwangerschap!

Liefs,

Hallo Joy,

Wij nemen de meiden niet mee voor de 20 weken echo. Werd ook afgeraden door het echobureau.
En ik vind het zelf ook erg spannend. Bij mijn vorige zwangerschappen kreeg een termijnecho en dat was het. Wil er echt van genieten. Het tenslotte echt de laatste.

@butterfly, Nu een zoon dus. Leuk van allebei een.
Al druk aan het shoppen voor kleertjes en het kamertje?

Terug
Bovenaan