Eindelijk...

Sinds van de week voel ik beweging!!! Zo leuk!
Wist wel dat het nog vroeg was, maar zat er eigenlijk wel een beetje op te wachten. Mijn 3 jongens voelde ik al heel vroeg (14-16 wk). En nu voelde ik met 18 wk nog niks...

En omdat ik me al 3 maanden behoorlijk ellendig voel is het wel erg fijn om nu de leuke dingen ook te mogen ervaren!

Voelen jullie al wat?

Misschien krijg je dan wel een heel lief rustig meisje!

Ik denk dat ik wat voel van binnen, maar omdat het ons eerste kindje is, ben ik niet 100% zeker... Eén ding is wel zeker: het is nog niet te voelen aan de buitenkant. Dat zal echt een speciaal moment worden!

Ik voel het ook al, ben nu 15 weken zwanger en van de week op de echo ook gezien dat ons kindje heel druk is, dit voel ik dus ook met enige regelmaat, heel fijn! Aan de buitenkant is nog niks te voelen..heb al wel een buikje...

Leuk! Ik heb een aantal keer getwijfeld, voor ons ook dr eerste. Maar vannacht toen ik niet kon slapen heb ik echt wel wat gevoeld. Het lijkt me ook bijzonder ja wanneer je het aan de buitenkant voelt!

Wat leuk dat jullie het voelen. Zeker als je je zo beroerd voelt. Ik voel de kleine nu al best vaak ook als ik zit (eerst alleen als ik op mn rug lag). Erg gezellig.
De vorige zwangerschap voelde ik hem met 16wkn en kon man t pas van buiten voelen met 22 weken ofzo. Later was het zelfs voor iedereen te zien aan de buitenkant, dan ging mn buik helemaal heen en weer en kon je het zelfs zien als hij de hik had

Hier ook zeker weten sinds een paar dagen. Had al een paar weken het idee, maar ik twijfelde steeds. En donderdag ineens heel duidelijk, gisteren weer! Echt zoooo leuk......Ben nu 15wk2dg dus lekker vroeg, de dames voelde ik met 17 weken ofzo....

Ik voel sinds ongeveer 2 weken ook beweging. Dit is mijn tweede zwangschap. Zo fijn om weer te voelen. Zo word het opeens weer veel werkelijker. Begin nu ook een buikje te krijgen. Ben nu 17,5 weken zwanger.

Ik ben ook zwanger van de eerste en ik voel het ook nu zo'n anderhalve week. Het voelt een beetje alsof er elke keer een zeepbel kapot wordt geprikt. Echt super om dat te ervaren.

Terug
Bovenaan