Eindelijke foto's van de kamers!

Na maanden van verbouwen, nu eindelijk (bijna) klaar!!

FF showen! Ben er best trots op!

De baby kamer

En nog eentje!

Het bedje

Het is niet groot... maar ik denk dat het best kan zo!

En de kamer van Tess

Klaar voor de nacht!

En ons paradijs!

Het was een paar maanden van afzien, maar nu kunnen we genieten... alleen nog een baby

Groetjes Nanda

Misschien klein, maar zeker niet minder fijn! Alledrie de kamers zien er prachtig uit! En wat is Tess groot aan het worden joh, een echt dametje, zeker met die krullen! Sterkte met de laatste loodjes.
Groetjes, Rianne en Lydia

Erg mooi geworden hoor!

Wat is Tess opeens groot joh! Wat geef je haar te eten, hahaha!! En wat eenprachtige bos krullen.

Nog even volhouden meid, en jullie kleine man heb je in je armen. Succes met de laatste loodjes.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

wow nanda
dat ziet er super gezelig uit.
nu inderdaad nog wachten op jullie babytje.
gaat dat goed tess in een half hoogslaper?
iris heeft een half hoogslaper die omgedraaid kan worden nu ligt ze dus beneden en als we hem omdraaien zoals tess.
we zijn er over aan he tdenken om hem om te draaien voor dat onze baby komt. dan hebben we wat meer opberg ruimte op haar kamertje.
groeten petra

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Tess is inderdaad super groot aan het worden, ze lijkt met de dag te groeien, nu een meter lang. En de krullen zijn onze trots, zo lief vind ik ze staan.

@Petra, het gaat eigenlijk super goed met Tess in het hoge bed, de eerste keer heb je wel zo iets van oeps wat is ze klein en het bes zo groot, maar ze slaapt er erg goed in. Kan er zelf goed in en uit klimmen en 's nachts weet ze dat ze moet roepen als er iets is. Ze komt er alleen zelf  uit als konijntje wakker is. Het is handig even kletsen met haar, boekje is wat minder want dan kan je niet lekker knuffelen en opmaken is nu met die dikke  buik ook niet zo handig maar verder ben ik er super blij mee.

@Toulouse, helemaal niets nog... morgen al weer 41 weken en we wachten af.... wachten is niet iets wat ik goed kan, maar ja iedere morgen denk ik weer, vannacht had hij dus nog geen zin  Op naar een nieuwe dag

Liefs Nanda

Terug
Bovenaan