Eindelyk

Zoals het er nu naar uit ziet krygt alina eindelyk d,r ritme te pakken ze heeft al 3 nachten door geslapen ze krygt rond kw v 9 de fles en komt dan pas rond half 5 weer is zo lekker hoop dat dit zo blyft vandaag is t,m,n verjaardag t,grootste kadotje v dit jaar is dat zei is geboren

jaaaa....hier ook!!! youri heeft gisteren van half 8 tot vanacht half 3 geslapen! hij sloeg dus zijn avondvoeding over!
nou gaan we vanavond de tijden beetje aanpassen,zodat hij van 10 tot 6 kan slapen. hoop dat het lukt. dan slapen we echt een nacht door.
gefeliciteerd!! en maak der een fijne dag van!

Ja lekker he hopen dat t,zo blyft we gaan echt steeds samen op he met onze zwangerschap bevalling en nu ook weer jy gaat in januari weer werken als k,het goed begryp en ik kryg dan m,n oppas kindje weer vinet t,wel byzonder bedankt v je felicitatie k,ga alina eruit halen tas klaar maken u morgen gaan morgen dagje naar barneveld vier dan m,n verj by m,n familie

Gefeliciteerd!
Vorig weekend heeft mijn dochter (9weken) ook 3 nachten doorgeslapen. @3.00uur de laatste voeding en om 7.00uur weer voor de eerste!!!!
Ma-di-wo kwam ze toch weer om 4.00uur voor de nachtvoeding. Jammerdebammer!!!!!
Vannacht weer van 23.00uur tot 8.00uur vanmorgen.....Ik ben benieuwd of het doorzet zo!!!!

dank je wel we zien het wel maar dit is wel mee genomen ik wil ook gaan proberen voeding te geven zien of dat ook wat beter gaat ze komt zo snel weer maar ze kwam amper tot de 125 cc nu komt ze er elk 2 uur op overdag dus ga het opschroeven

Lotte ( bijna 6 w) komt nog netjes om de vier uren s nachts :( is ook nog jong en ze slaapt wel goed verder dus geen klagen hoor!
Hoeveel drinken jullie kids? Hier nog 100cc soms 120, dus nog 7 voedingen per 24 u.

S avonds clustert ze wat meer. overdag vaak wel 3,5 tot 4 u ertussen.

onze zoon is van 5 oktober en krijgt op 22.30 de laatste fles, daarna krijgt hij om half 5 weer een fles.
Ik wil nu wel gaan proberne om de avondfles ngo wat te vervroegen zodat hij een langere nacht gaat maken...als dat lukt. (fles van 05.30 doet mijn vriend voordat hij naar zijn werk gaat)

Onze man drinkt nu 5 flessen van 180+6 en drinkt ze tot de laatste druppel leeg.

demy krijgt de laatste fles om 23.00/23.15 deze drinkt ze meestal slapend. ze komt dan de volgende ochtens pas rond half 8 en vaak moet ik haar ook wakker maken. vanochtens kwam ze om half 7.
ze doet dit nu al een week. en ze is nu 5wk en 3dg.
overdag komt ze om de 3u en drinkt dan 120a130 voeding. (zijn dus 6 flessen per dag)
moet wel zeggen dat ze overdag heel veel wakker is.
vandaag van 10.30 tot 18.00 (met kleine tussenpozen van kleine tukjes) maar ze is hartstikke vrolijk en ligt meestal gewoon rond te kijken.
en rond 19.00 heeft ze haar huiluurtje

Terug
Bovenaan