Eindresultaat van de regeldagen

A

Anoniem

Guest
Zoals jullie in een ander topic konden lezen was mijn dochter flink aan het regelen... na een week lijkt ze daar mee klaar. Er zit weer een ritme in maarrrrrrrrrrrrrr dat ritme houdt in 9 voedingen met 2 nachtvoedingen!! Terwijl ze al wekenlang 8 voedingen had en gewoon door sliep! Iemand een idee hoe dit kan? Want ik vind het niet leuk...(gek he? haha)

Hoi Marieke,

Fijn dat de regeldagen voorbij zijn.
Mijn beide dochters hebben rond die leeftijd ook tussen de 8 en 10 voedingen gehad (volgens mij is dat 'normaal' voor borstgevoede kindjes). Soms waren het er maar 5 voedingen per dag, dus dat verschilde best wel vaak. Vanaf een maand of 4/5 kwam er een bepaald regelmaat en dronken ze maar  5 keer op een dag. Beide dochters sliepen rond 3 maanden door. Yes... dacht ik, maar helaas kwamen ze rond de 4 maanden 's nachts weer voor een voeding (soms twee). De oudste sliep met ongeveer 9 maanden door en de jongste (nu 8 maanden) lijkt ook door te gaan slapen. Nu is ze 's nachts weer vaker wakker, omdat ze verkouden is en last heeft van doorkomende tandjes.
Het klinkt niet hoopvol, maar ooit zal ze toch doorslapen.
Sterkte.

Irene

Terug
Bovenaan