Eingelijk na terugplaatsing zwanger toch?!

Misschien een stomme theorie haha....maar nadat je embryos; teruggeplaatst worden ben je toch al 3 weken zwanger...maar de vraag is blijft de embryo zitten of eindigd dit in een miskraam.....
heb vandaag 2 embryo's teruglaten plaatsen....en ga nu 2 spannende weken tegemoet....weet niet hoe ik dit doorkom....ben zo bang voor een teleurstelling....ben nu lekker de hele week vrij zodat ik het toch rustig aan kan doen.....
ik ga dus zo lekker in mijn tuin zitten want het is heerlijk weer...

duimen maar ladies!!!

gr
FF

Hoi FF, je theorie zou best eens  kunnen kloppen ja, ik zat er van het weekend toevallig ook aan te denken hoe dat werkt bij IVF. Ik zou zeggen: ga lekker genieten van het mooie weer en probleem zo veel mogelijk afleiding te zoeken de komende 2 weken, ik ga voor je duimen!

Kus, Pleun

Theoretisch zou je je zwanger kunnen noemen vanaf de dag van de bevruchting, dat kan op de tp zijn of enkele dagen daarvoor (denk ik, maar ik heb er ook niet voor gestudeerd) maar de meningen verschillen er over sommigen gaan uit van je laatste menstruatiedag toch?

Geniet er gewoon lekker van en ontspan, maar doe gewoon ook lekker je normale dingen, gaat de tijd ook lekker snel! die 2 weken duren toch al lang genoeg!
Ik ga voor je duimen.

Groeten Stella

PS. ik kom zelf ook al dichterbij de IVF, vandaag 2e Zoladex spuit gezet en nog maar 1 te gaan!! jippie!  

Hoi,

Ik kwam hier even langs en wilde even reageren. In principe voelt het natuurlijk dat je zwanger bent. Als je na de 2 wachtweken een positieve test hebt, dan tellen ze eigenlijk dat je 4 weken zwanger bent. Ze tellen vanaf de dag van de punctie (is de eisprong en bevruchting). En daarbij tellen ze dan nog 2 weken op (zeg maar zogenaamd de laatste dag van je menstruatie). Snap je?

Dus je bent nu geen 3 weken zwanger.
Hopelijk blijven die 2 mooie emmy's zitten. Geniet maar lekker van het mooie weer en probeer die 2 weken goed door te komen. Dat vond ik  nog het zwaarste.

Hopelijk dadelijk met een supermooie positieve test. Ik zal voor je duimen.

Liefs
Nicole (zwanger van de 1e ICSI)

hallo

Spannend hoor....
Fijn dat je lekker vrij bent.
Lekker genieten van het weer en proberen te relaxen.
Wie weet bevordert dat de innesteling en heb je snel goed nieuws.
Mijn duimen draaien voor je.

Liefs,
mama Peet

Hoi FF,

Je bent pas zwanger op het moment dat er een embryo zich ingenesteld heeft. Dus bij een POSITIEVE test.
Als je straks ongesteld wordt  dan heb je geen miskraam gekregen maar ben je "gewoon" ongesteld geworden. Bij een natuurlijke bevruchting weet je ook niet of je bevrucht ben ja of nee. Dat vind ik een "nadeel" van IVF of ICSI. Je weet nu dat er een eitje bevrucht is, de vraag is alleen zoekt hij een lekker warm plekje in je buik.

Test je bijv.14 dgn na punctie POSITIEF dan ben je op dat moment 4 wkn zwanger. Ze rekenen idd terug vanaf de punctie (= eisprong). Ligt eraan vanaf wanneer je mag testen hoelang je dan zwanger ben.
Positief testen na bijv. 18 dgn na de punctie = dus 4,4 wkn zwanger.
En zo tel je verder.

Veel succes nog met de laatste lootjes. Ik hoop dat je zwanger bent.
Ik  voor je.

Kruimel (12 wkn zwanger van 1ste IVF)

Hoi FF,

Heel veel succes.. bij mij zijn er vorige week maandag 2 eitjes teruggeplaatst..

Ik werk juist wel om wat afleiding te hebben..

En voel je al iets??

xx

Terug
Bovenaan