Eisprong 1 week later?

Hoi iedereen,

Net als de rest van jullie probeer ik ook al een tijdje zwanger te worden. Ik ben nu bezig met temperaturen en daar is uit naar voren gekomen dat ik mijn eisprong 1 week later heb, dus in de 3e week. Maar ik wordt wel gewoon in de 4e week ongi. Weet iemand of dit wel klopt? Hoor je dan niet ook 1 week later ongi te worden?

Bedankt en succes iedereen.
Greotjes Hope.
 
hoi hope,
ik dacht ook dat je ongi ten vroegste ongeveer 12dagen na je eisprong kon komen, dat die tijd gewoon nodig is om "het parcours" af te leggen... Ben je zeker dat je je temp goed hebt geïnterpreteerd?
liefs,
kaat
 
toch schijnt het te kunnen...
mijn zus had ook haar eisprong volgens ovulatietest (en haar gevoel) 6 a 7 dagen voor dat ze weer ongesteld werd.. Ze heeft 2 prachtige kindjes dus het zal toch echt wel kloppen...

Succes
 
Ik had mijn ei elke keer op dag 20 en werd 10 dagen later ongesteld. Het kan dus wel.

Ik weet niet of je veel snoept, maar ik ben ± 2,5 maand geleden heel erg geminderd met snoepen omdat het echt te gek werd. Die cyclus had ik mijn eisprong ineens 6 dagen eerder, op dag 14. In die tijd heeft iemand ook een tip geplaatst dat veel suiker de rijping van de eicel kan vertragen en waardoor je dus een late eisprong krijgt.

Ik ging dus uit van mijn ei op dag 20, maar op dag 14 van mijn laatste cylcus voelde ik 'm dus ineens op dag 14. De dag ervoor hadden we 'het' gedaan en tada! in 1 x zwanger! Was eigenlijk pas over een maand of 3 de bedoeling, maar zo is het ook goed.

Succes met zwanger worden.
 
Hallo,
Ja, dat heb ik ook een keertje gehad. Ik had toen ovulatietesten gekocht en mij eisprong was in de derde week. Ik werd toen wel een week later ongi, terwijl ik het anders altijd op tijd ben, raar he?
Succes
 
Terug
Bovenaan