eisprong 12-13-14 juli??

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Hebben jullie ook je eisprong tond deze dagen? Ik dus wel... Ik verwacht 'm morgen, dus de 12e. Vorige keer was ik een "dag te vroeg", ben benieuwd of het nu weer kloppen gaat met mijn berekening... Hard aan de klus dus... We proberen meestal vanaf een dag of 5-6 voor de eisprong het om de dag te doen, dan heb je  de meeste kans zeggen "ze".
Meestal voel ik de eisprong echt goed, flinke steken en buikpijn links of rechts onder. Mannetje zegt dan wel eens voor de grap "welke kant moet ik deze keer mikken"?
Maar goed, wij zijn nu ruim anderhalf jaar bezig voor de tweede. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin om te gaan dokteren, maar we kijken enorm uit naar een tweede kindje. We hopen elke maand weer...
Ik kijk er naar uit om met jullie te kletsen over deze dagen en wat er nu weer gaat volgen... Ben benieuwd hoeveel er nu weer zwanger worden en of jij of ik er bij horen...

Liefs J 26 (inmiddels 28)

Hoi j 26,

Ja ik heb hem ook 1 deze dagen volgens de berekening gister maar zelf denk ik vandaag of morgen.
Spannend wel hoor.
Probeer er niet zo heel erg op te letten.
Wij zijn trouwens voor ons eerste kindje bezig dus nog spannender!!!
ben benieuwd of het geluk deze maand voor ons is weg gelegd.

Groetjes Anne8

Hoi J26

Ik verwacht mijn eisprong 15 of 16 juli, dus net iets later als jullie. Wij gaan ook voor de 2e. We hebben al een dochtertje van 15 maanden.
Wat vervelend dat het zo lang duurt zeg! Was dat bij jullie 1e kindje ook?
Ik hoop voor je dat   het nu onderhand raak is.

Succes ermee!!!

Groetjes
Heartje

Terug
Bovenaan