Eisprong 26/27-12, nu overtijd, zw test negatief :S

<p>Goedemorgen,</p><p>ik ben nieuw hier en wil even "mijn ei kwijt" haha</p><p>mijn partner en ik zijn nu 9 maanden bezig, omdat mijn cyclus onregelmatig is/was ben ik maandelijks mijn ovulatie gaan meten.</p><p>De laatste 5 maanden zat ik op 31 dagen. ik heb in december mijn eisprong met clearblue gemeten op 26/27 dec en elke maand heb ik 14 dagen na de sprong mijn menstruatie. behalve nu!</p><p>ik heb een zw test gedaan maar die was negatief (kruidvat eigen merk) ik voel me weeïg in de maag en had net ook melkachtige afscheiding (dit heb ik nooooit .. sorry voor de details) Ik heb her en der gelezen dat je dus de eerste dagen negatieve testen kunt hebben maar ja, geen ervaring mee he, dus nu zit ik mezelf een beetje gek te maken en niemand weet van onze plannen dus ik klets het hier maar even van mij af.. iemand hier ervaring mee?</p><p>liefs San</p>
 
Hoi sandrean,
wat vervelend en wat een onzekerheid geeft dat. Misschien heeft innesteling laat plaatsgevonden en duurt het even voordat je dit ziet op de test? 
Ik zit zelf ook in onzekerheid en snap hoe je je voelt. Ik ben 10 december gestopt met de pil, 30 december ovulatietest positief. Nu was de ovulatietest 11 januari weer positief en 12 januari een licht positieve zw. test. 13-14 januari weer negatieve zw. testen. Heel raar, snap niets van mn cyclus en hoe het nu verder zal gaan. Wel sinds 12 januari bruine afscheiding.. ik hoop op toch een zwangerschap of anders menstruatie. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. 
Sterkte met alle onzekerheid en wachten. 
 
Ik zou nog een aantal dagen wachten (weet hoe lastig het is) en dan nog een keer testen. Misschien is er idd een late innesteling en is het nog te vroeg. Ik ga voor je duimen op een positieve test. 
 
Ja ik zeg mezelf steeds :wees er niet zo mee bezig!, maar hey! dat lukt dus niet :)
En wat apart dat de testen bij jou 30 dec en 11 jan positief waren? welk merk gebruik je als ik vragen mag?
je hebt na het stoppen met de pil dus eigenlijk nog niet een echte menstruatie gehad denk ik? dit kan soms wel even duren, Bij mij was dat 45 dagen de eerste keer na het stoppen met de nuvaring
Jij ook sterkte en succes met de onzekerheid! ben benieuwd hoe het je vergaat!
Liefs San
 
Hi Girafje,
ja ik ga nu wachten tot vrijdag ofzo.. ik voel me echt anders dan normaal maar weet ook dat onze Mind een beetje met ons lichaam kan spelen..
dank voor je reactie :)
Liefs San
 
Hoi San,
Er niet mee bezig zijn is ontzettend lastig, zeker als je iets graag wilt en je zinnen erop gezet hebt. Ik ben er ook veel mee bezig. 
Ik gebruik Etos ovulatietesten. Ik heb geen idee of die betrouwbaar zijn. Maar 2 ovulaties zo dicht op elkaar lijkt mij onwaarschijnlijk. Ook schijnt een ovulatietest te reageren op hcg, dus dacht eerst nog aan een zwangerschap. Maar als ik 30 december aan houdt, zou ik nu wel positief moeten testen. Toch?
Had je bij het stoppen van de nuvaring wel een doorbraak bloeding gehad? Of had je niets en pas na 45 dagen een echte menstruatie? 
 
Ik gebruik clearblue, bij mij gaf etos en action geen overduidelijk donker streepje dus vond het super lastig die te "lezen" Clearblue is een rondje of een smiley.. en wat jij zegt heb ik ook gelezen dat een ovu test pos kan zijn bij een zangerschap.. maar dat heb ik dus alleen van forum berichten.
Ik had na de nuvaring stop dus mijn eerste menstruatie na 45 dagen. niks tussendoor en ook niks gemeten. gewoon even lichaam laten "herstellen"
mijn cyclussen daarna:
april-28  |  mei-37  |  jun-30  |  jul-30  |  aug-37  |  sept-31  |  okt-31  |  nov-31  |  dec-31
waarvan elke keer na de Eisprong meting (2 dagen) 14 dagen later de menstuatie kwam.. exact
je ziet dus dat mijn lijf t/m augustus niet heel erg regelmatig was na het stoppen van de anticonceptie
 
Bedankt voor je uitleg. Ik heb sinds vanmiddag het gevoel ongesteld te worden, dat zou een cyclus van 36 dagen dan zijn, 15 dagen na mijn eisprong. Dus die eisprong klopte dan wel. Succes met wachten en ben benieuwd naar de uitslag ervan. 
 
Terug
Bovenaan