eisprong al gehad???

A

Anoniem

Guest
  Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje over mijn ovulatietesten.
Ik gebruik deze maand voor het eerst ovu testen van mat care en ben dus vanaf dag 13 gaan testen met een cyclus van 32 dagen de laatste 2 keer, daarvoor cyclus 28 dagen,maar de eerste  2 dagen stonden er dus hele lichte streepjes en daarna helemaal niet meer tot nu toe en zit nou al op dag 21 en ben dus nu 9 dagen aan het testen.
Nu is mijn vraag dus  heb ik nou mijn  eisprong al  gehad en was ik gewoon te laat met testen of kan het nog komen en moet ik gewoon geduld hebben help,,,,,
wie ohw wie weet hier meer van GRAAG  
      alvast dank jullie wel

Hoi Ongeduldje,

Lastig he als je geen controle hebt over je lichaam! Weet wel dat elke cyclus kan verschillen, dus wie weet ben je te laat begonnen met testen?? Ik weet wel dat ik dag 17 teste met een ovu.test en dat ie meteen 2 dezelfde strepen gaf, de dag erna was de ene zelfs een stuk donkerder! Maar ja, ik heb geluk gehad, ben gewoon ineens begonnen met testen en was meteen op mijn vruchtbaarst. Ik heb een gemiddelde cyclus van 35 dagen. Misschien dat je cyclus deze maand wel langer duurt en dat je ei nog moet komen??

Veel succes verder!

Liefs Fleur

Hoi!

Ik had zelf de laatste keer een cyclus van 36 dagen maar heb nu op dag 25 pas positief getest met mn eisprong.
Is de 1e x dat ik aan de ovu. test ben.
Je kunt dus ook gewoon een hele late eisprong hebben (blijkt wel...)

Succes met afw88.

Groetjes Mamaloe

Terug
Bovenaan