Eisprong al geweest, nu vandaag alsnog met spoed de inseminatie

Vanochtend om 08.00 uur weer naar de gynaecoloog geweest, na gisteren avond een negatieve LH test gehad te hebben.

Vanochtend was de LH test wederom negeatief.

Vandaag geen grote eieren meer te zien, mijn eisprong is gisterenmiddag (op mijn werk had ik ineens vreselijke buikpijn zo erg dat ik niet meer kon lopen)

Dus mijn eisprong is al geweest gisterenmiddag.

Nu word ik straks nog alsnog met spoed geinsemineerd, het kan nog steeds lukken natuurlijk.

Het loopt dus weer even anders dan gepland.

Maar ik ga mijn   best doen, dit moet hem gewoon worden!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!      
HOE KAN DIT NU????? Jij reageert dus net als ik niet goed op LH testen. Ook weer goed om te weten. Ik hoop  echt heeeeeeeeeel erg dat ze nog optijd waren want een eitje leeft zo'n 8 tot 12 uur.... Gelukkig waren ze niet allemaal even groot dus kunnen ze achter elkaar zijn gesprongen en dan  zijn ze met de inseminatie  nog op tijd  voor de laatste misschien.
Je hebt gelijk....gewoon hoop houden hoor! Je weet toch niet hoe een koe een haas vangt of in dit geval hoe een zaadje een ei veroverd!(hihi)

Lfs inge  

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!      
HOE KAN DIT NU????? Jij reageert dus net als ik niet goed op LH testen. Ook weer goed om te weten. Ik hoop  echt heeeeeeeeeel erg dat ze nog optijd waren want een eitje leeft zo'n 8 tot 12 uur.... Gelukkig waren ze niet allemaal even groot dus kunnen ze achter elkaar zijn gesprongen en dan  zijn ze met de inseminatie  nog op tijd  voor de laatste misschien.
Je hebt gelijk....gewoon hoop houden hoor! Je weet toch niet hoe een koe een haas vangt of in dit geval hoe een zaadje een ei veroverd!(hihi)

Lfs inge  

Nu het is weer dus weer gebeurd  

Toch nog een lichterlijk goed gevoel aan over gehouden!

Mijn man had het heel druk  op zijn werk, dus die heeft alleen zijn taak verricht en is daarna weer gaan werken. Vind  dat helemaal niet erg, hij wel trouwens, hij vind dat hij bij dat soort dingen hoort  te zijn. maar ik zei: ga  maar weer gewoon werken, ik kan dit ook wel alleen schatje!
( er zijn heel veel zieken bij hem op het bedrijg en hij moest echt ergens naartoe op een bepaald tijdstip dus tja, wat moet dat moet............)

Ik zag wel op tegen de anderhalf uur wachten in het ziekenhuis. Ga dan eigenlijk altijd een bakkie doen in het restaurant en daarna verveeld op de klok kijken, wachten tot het tijd is.

Maar ineens stond daar mijn vriendin  met haar dochtertje (die door IVF is geboren)
Die had ik vanochtend al gebeld, en die dacht: kom laat ik haar gezelschap houden.

Ze is er ook bij geweest (de inseminatie) samen met  de kleine meid  ( ze is nu 6maanden)
Dus dat moet eigenlijk wel geluk brengen.

zij  is al meer dan  8  jaar een vriendin en zij heeft dit alles natuurlijk ook allang achter de rug. En ik vond het eigenlijk wel heel fijn dat ze erbij was.
 Toch niet alleen..........................

Daarna nog even naar de dokter voor een verwijskaart voor de eventuele IVF en daarna naar huis voor een koppie thee.  
Net mijn vriendin uitgezwaaid en nu ga ik dus lekker op de bank liggen want ik begin het al weer aardig te voelen!

Hoi Cyntia,

Pffff wat spannend zeg !!!!! Maar ontzettend fijn dat je vriendin in  het ziekenhuis kwam. Tsja zij weet dus wat het is en erg lief dat ze je gezelschap kwam houden !! Fijn zo'n vriendin hoor.

Ik wil je heel veel succes wensen en ik duim voor je !!!

Groetjes Ellen

Hoi Cynthia,

Nou nu wordt het de komende 2 weken weer spannend ik hoop dat ik dan mag lezen dat je dan eindelijk zwanger mag zijn. en ja wat wil je nog meer dat kleintje van je vriendin erbij dat moet toch zeker wel geluk brengen. ik ga in ieder geval voor je duimen dat het nu raak is.
heel veel sterkte met het wachten.

groetjes linda

Terug
Bovenaan