eisprong altijd 14 voor NOD

A

Anoniem

Guest
he dames,

heb je altijd je eisprong 14 dagen voor je NOD mijn NOD is de 22 maar heb volgens mij afgelopen weekend 6e mijn eisprong gehad, kan dat? of is het echt de 8e??

groetjes Kaatje

Zoals ik het heb gelezen is je menstruatie altijd 14 dagen na de eisprong. De periode voor de eisprong kan verschillend zijn maar je wordt altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld

Neej dat is niet waar, in elk geval... dan ben ik een uitzondering :) ik heb mijn eisprong dus altijd direct na mijn ongesteldheid en dus 21 dagen voor mijn NOD. Ook nog een keer bevestigd door de verloskundige omdat ik dus een week langer zwanger bleek dan alle uitrekendingen vertelde ;)

bedankt voor de reactie, zelf heb ik het idee dat ik de 6e mijn eisprong heb gehad, gezien de symptomen van de eisprong.

Het kan allebei hoor. Voor hetzelfde geld is je cyclus deze maand gewoon twee dagen korter.

ik zou gewoon even terug rekenen mocht je ong worden, maar (op een enkele kleine uitzondering na) is de periode van de eisprong tot eerste ong dag altijd 14 dagen.

Terug
Bovenaan