Eisprong altijd verkeerd gehad?

<p>He iedereen,</p><p>In januari dit jaar zijn we gestopt met anticonceptie. Mijn vriend vond het allemaal wel heel "echt" worden toen, en we besloten er niet zo mee bezig te gaan. (Al blijf je dat in je achterhoofd toch haha) als het spontaan zou gebeuren dan is het meer dan welkom maar als dat niet zo zou zijn dan was het voor nu ook goed. </p><p>Nu houd ik sindsdien wel een app bij ook om te kijken of mijn cyclus normaal is en blijft na de hysterescopie van januari. Mijn eisprong zou +/- as vrijdag zijn. </p><p>Mijn zus is in april bevallen van een prachtige zoon, en gaf me dit weekend een pak ovulatietests. Ze waren nog maar een half jaar houdbaar en zij is ze komend half jaar niet nodig. </p><p>Voor de grap net zo'n test gedaan en tot mijn verbazing 2 dikke strepen. Of nouja dik? 2 strepen in elk geval zie dat iedereen ze op het forum anders interpreteerd. Maar nu vraag ik me af... Is het een teken dat ik deze week ergens mijn eisprong heb of is hij echt nu? We hebben gister nog geklust namelijk haha. Hoe interpreteren jullie dit? </p><p>
m9a0fjod2an9.jpg
 </p><p> </p>
 
Ik kan je foto niet zien, maar voor ovulatietests geldt dat de teststreep even donker of donkerder moet zijn dan de controlestreep. Dan is hij positief.
Bij een positieve ovulatietest ‘springt’ je eitje meestal binnen 24 uur erna. Als je nu twee strepen hebt kan het ook dat ze nog oplopen tot een piek deze week, dan weet je dus als die geweest is dat normaliter binnen 24 uur je eisprong is. Je herkent een piek direct, omdat de test de dag erna gelijk veeeel lichter wordt.
 
De strepen zijn zoals ik ze zie even donker en volgens de gebruiksaanwijzing is dan je LH piek. Ze verschenen ook direct en werden in de 3 minuten die de verpakking aangaf alleen maar dikker en duidelijker. 
Het zal ook hoor haha heb nu 14 tests liggen dus zal morgen nog eens eentje doen om te kijken maar vond het wel bijzonder omdat ik hem vrijdag pas verwacht. Vorige week woensdag was mijn menstruatie ook pas afgelopen lijkt me wel heel kort op elkaar ook dan. 
Kunnen jullie hem nu wel zien? 
https://www.mupload.nl/img/m9a0fjod2an9.jpg 
 
Wij waren ook al een half jaar druk bezig om zwanger te worden. Uiteindelijk dus ook ovulatietesten gebruikt. En toen bleek ik dus mijn ovulatie al 2 dagen na mijn ongesteldheid week te hebben. Die avond was het ook meteen raak en ben nu 36 weken zwanger!
 
Terug
Bovenaan