<p>He iedereen,</p><p>In januari dit jaar zijn we gestopt met anticonceptie. Mijn vriend vond het allemaal wel heel "echt" worden toen, en we besloten er niet zo mee bezig te gaan. (Al blijf je dat in je achterhoofd toch haha) als het spontaan zou gebeuren dan is het meer dan welkom maar als dat niet zo zou zijn dan was het voor nu ook goed. </p><p>Nu houd ik sindsdien wel een app bij ook om te kijken of mijn cyclus normaal is en blijft na de hysterescopie van januari. Mijn eisprong zou +/- as vrijdag zijn. </p><p>Mijn zus is in april bevallen van een prachtige zoon, en gaf me dit weekend een pak ovulatietests. Ze waren nog maar een half jaar houdbaar en zij is ze komend half jaar niet nodig. </p><p>Voor de grap net zo'n test gedaan en tot mijn verbazing 2 dikke strepen. Of nouja dik? 2 strepen in elk geval zie dat iedereen ze op het forum anders interpreteerd. Maar nu vraag ik me af... Is het een teken dat ik deze week ergens mijn eisprong heb of is hij echt nu? We hebben gister nog geklust namelijk haha. Hoe interpreteren jullie dit? </p><p>
</p><p> </p>