Eisprong en 1 eileider

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo, </p><p>In november is bij mij 1 eileider verwijderd omdat ik een bbz had. Nou vroeg ik mij af als ik een positieve ovulatietest heb of ik dan wel echt een eisprong kan hebben. Aangezien de eitjes uit de eierstok komen? Weet iemand dit? Ik had vorige maand een knal positieve test maar pijn zowel rechts als links dus heel verwarrend! </p>

Elsiejoy, 
Super bedankt voor je antwoord! Van het internet werd ik niet veel wijzer ?14 januari de controle afspraak staan.
Mag ik vragen na hoeveel maanden je weer zwanger was? 

Bij mij is sept 2017 ook een eileider verwijderd door een bbz.  Jan 2018 was ik weer zwanger! Helaas een miskraam. Maar in mei was het weer raak en heb nu een heerlijk mannetje van 10 maanden. Dus je raakt met 1 eileider niet persé minder en zwanger dan wanneer je er 2 hebt

Hier ook, bbz in nov 2019. 
Had een koperspiraal, forse bloedingen waarvoor spoed OK nodig. Toen dus niet actief bezig met zwanger worden, nu wel. Ik maak me er ook zorgen over, de kansen om überhaupt zwanger te worden en daarna of het niet weer bbz is. Gynaecoloog heeft mij toen ook uitgelegd dat de kans niet heel erg verminderd is omdat de eierstok eitjes blijft geven en dan inderdaad door de buikholte reist om vervolgens door de overgebleven eileider te kunnen worden opgevangen. 

Zit in de eerste ronde, as donderdag NOD. Heb van allerlei kwaaltjes laat, maar eigenlijk ook weer van niets. My head is messing around :')

Terug
Bovenaan