Eisprong en bloed

Hoi allemaal,

ik heb deze maand voor het eerst een eisprong opgewekt middels clomid. Nu zit ik op cyclusdag 16 en heb de hele dag al wat bloedspoortjes op mijn wc papier en in mijn inlegkruisje. Kan het zijn dat er tijdens de eisprong ook een lichte bloeding optreed? Ik heb de hele dag al een "raar" ongesteldheidsgevoel. Het is geen innestellingsbloeding want mijn temperatuur is nog niet gestegen.

Wie kan mij een antwoord geven?

alvast bedankt
nemo

Hoi Nemo. Ik heb dat ook gehad, was voor mij ook vreemd. Heb wat bloed verlies gehad op de dag van mijn eisprong en inderdaad wat pijn in mijn buik ben zelfs niet gaan sporten. Ik gebruikte ovulatietesten dus ik weet dat ik mijn ei had. Ben nu inmiddels 16 weken zwanger,. groetjes Anne

Ook ik heb zoiets meegemaakt. Opeens en zonder reden kreeg ik 's avonds een spontane bloeding. Niet veel, maar het was er wel en het heeft een paar uur geduurt. De dag erop zag ik op mijn ovulatietest dat ik een eisprong had. Uiteindelijk bleek ik niet zwanger te zijn. Ik kan je helaas geen antwoord geven maar het blijkt nu wel dat het bij meerdere vrouwen voorkomt.

Liefs, Wen

Terug
Bovenaan