eisprong en cyclus

A

Anoniem

Guest
hoi,

Donderdag is het 14 dagen geleden dat ik mijn eisprong heb gehad (heb altijd gigantisch veel pijn, dus die mis ik niet), maar ben nou nog niet ongesteld, wel zeurderig gevoel in mijn buik/rug. Maar nog geen bloedverlies. Meestal wordt ik precies 14 dagen na de eisprong ongesteld, maar die eisprong is meestal op zaterdag (cyclus van meestal precies 28 dagen). Ik hoop zo dat ik zwanger ben, maar ben toch wel bang voor de teleurstelling. Ik moet maar gewoon afwachten, best lastig hoor! Wil zo graag weten wat er in mijn lichaam gebeurt.

Ik vind dit forum super, voor tips en om even lekker je hart te luchten.

Groetjes

Hello Hellohello....hihi

Hier hetzelfde verhaal als jou...
Nu op dag 15 na mijn "bewezen" eisprong en ook nog geen bloedverlies...
Al wel een paar negatieve testen rijker...
Ben ook zo ongeduldig...
Heb meestal maar een luteale fase van 11 dagen daarom snap ik het nu niet helemaal...
Heb wel allerlei klachten die duiden op een zwangerschap....
Wacht nog een paar dagen af en anders ga ik naar de dokter voor bloed te prikken...
Succes met wachten...

Liefs Nurse

hoi,

Bedankt voor je reactie! Ik heb net een test gedaan en ik ben toch hartstikke zwanger, je bent (op mijn man na) de eerste die ik het "vertel" . Heel onwerkelijk gevoel, maar ben dolblij. Die spanning was echt niet leuk, daar was ik gewoon beroerd van, en nou mag ik niet klagen want dit was pas de 2e ronde voor ons 3e kindje.

Succes! Ik hoop dat jij ook zwanger bent.

Lfs

hoi,

Bedankt voor je reactie! Ik heb net een test gedaan en ik ben toch hartstikke zwanger, je bent (op mijn man na) de eerste die ik het "vertel" . Heel onwerkelijk gevoel, maar ben dolblij. Die spanning was echt niet leuk, daar was ik gewoon beroerd van, en nou mag ik niet klagen want dit was pas de 2e ronde voor ons 3e kindje.

Succes! Ik hoop dat jij ook zwanger bent.

Lfs

Terug
Bovenaan