eisprong!! En er is hoop...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had de moed een beetje opgegeven de afgelopen 2 rondes. Maar nu heb ik weer hoop! Gisteravond gingen we naar bed en toen voelde ik wat. Ja hoor, cervixslijm, en niet zo'n beetje!! Het leek wel eierenstruif, getsie. Ik had het nog helemaal niet verwacht, want ik had 9 dagen geleden nog mijn ongi. En nu 3 dagen eerder dan anders! Maar ik was wel superblij, want ik heb niet elke maand dat slijm. En elke keer als het wel zo was en we gingen aan de klus, was het volgens mij wel raak (nu 3 keer gebeurd). Jammer genoeg ging het steeds een paar dagen na NOD toch weer mis, maar toch. En nu hadden we juist de dag ervoor geklust, gunstig dus.

Dus ik ren naar mijn man in de badkamer om te zeggen dat ik mijn eisprong heb. Ojee, ojee, zeg hij, als ik het nu maar kan... Dus toen heb ik maar even het heft in handen genomen. Mooi ondergoed, kaarsje erbij... Dat doe ik anders nooit, dus hij vond het wel mooi! Heerlijk gevreeën, en daarna met de benen in de lucht.Mijn man steunt dan altijd mijn bekken met zijn bovenbenen (hij zit op z'n knieën voor me) en dan zitten we zo een tijdje. Zegt hij: toen je beneden was om lingerie aan te trekken, heb ik een weesgegroetje gebeden... Zijn ogen werden helemaal vochtig, prachtig om te zien zo bij kaarslicht!

Ik zei tegen hem: als het niet gelukt is, dan hebben we tenminste een mooie avond gehad.

Anyway, mijn hoop is weer terug. Ik heb al druk zitten rekenen wanneer het dan zou komen als het raak zou zijn... Neeneeneeneenee, niet doen!! Terug in je hok, Inge! Oké, de zenuwslopende 2 weken zijn weer aangebroken...

Ik ga maar eens aan andere dingen denken.

Simoooooon, hoe is het nou? Nog steeds niks? En wat voel je dan? Wanneer ga je weer testen? Gogogo!

Liefs, Inge

hoi Inge,

wat onwijs leuk om dit te lezen, want ik had zondag avond precies het zelfde. ook een hele boel cervixslijm dus ook wij hebben maar even uitgebreid geklust. dit was ook bij mij de eerste keer dat ik het zo goed merkte. ik vind het zo spannend. maar ja inderdaad nu die 2 hele spannende weken. ik ben al weer aan het aftellen.
heel veel succes en ik duim voor je, en natuurlijk ook voor me zelf.

liefs kim

hoi hoi,inderdaad leuk om te lezen,en wat heb je man ontzettend veel begrip,met het zwanger worden,niet elke man is zo.maar je hoeft je cermixslijm niet op te merken,maar dan is het wel degelijk aanwezig,alleen dan merk je het niet,ik hoop voor je dat het raak is,zou heel leuk wezen,sucses gr manuela

Ohhh wat heerlijk romantisch dat verhaal van jou!!!Zo te lezen is dat mannetje aardig betrokken bij alles!~T zou nou natuurlijk helemaal gaaf wezen als t lukt!!!!Ik zal heel hard voor je duimen!!!Ben je ondertussen ook al bij de huisarts geweest, of wacht je nog effe af...
Haha en heel herkenbaar dat je de boel al uitegerekent hebt...valt vies tegen he..om zo min mogelijk met zwanger worden bezig te zijn!!!

Wat fijn trouwens dat je nog naar me vraagt..... Ik heb t echt niet meer hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vandaag heb ik het gewoon helemaal gehad! (janken joh!!!)
Mijn menstruatie is nog steeds weg..(nod was 27-9)wat ik voel... nog steeds een ongi gevoel, beetje (bah) slijmerige afscheiding, mijn borsten voelen aan alsof ze 10 keer omgedraaid zijn...beetje misselijk...super emotioneel...MOEEEEEEE!
Verder zit ik wel 100 x per dag internet af te pluizen (beetje overdreven).
Gisteren voor t laatst ('s middags) negatief getest..
Morgenvroeg maar weer, want ik heb om 9.30 een afspraak bij de huisarts...Weet alleen nog niet hoe ik het daar aan moet pakken!! Gewoon maar mijn verhaal vertellen..en misschien aandringen op een onderzoekje... Ik slik namelijk medicijnen die risico's kunnen vormen bij zwangerschap, ze zijn wel goedgekeurd maar ik wil het niet meer hebben als blijkt dat ik zwanger ben!~Heb jij nog tips over hoe k t aan moet pakken bij de huisarts??
Zou jij uberhaupt zelf, als je in mijn schoenen stond, naar de huisarts stappen????

Ik wens je veel succes in deze komende 2 spannende weken!!

Hoi Inge,

Moest echt even grinniken om jou verhaal,Fantastisch!!En wat een heerlijke vent.
Ik zal heel hard voor je duimen.

Vergeet ik alle anderen kluchten te melden; veel en weinig plassen, buikpijn/krampjes, last van onderrug...Maar ja t lichaam kan je ook voor de gek houden, zeker als je je er zoveel mee bezig houdt......Eng gewoon

Hoi Inge,

Ik heb ook genoten van je verhaal! Fantastisch zoals jij en je mannetje daar mee omgaan!
Ga voor je duimen dat het een hele vruchtbare avond voor je is geweest.

Liefs,
Es

He Inge!

Ben ik weer, kon het niet laten om weer even hier te lezen en ik ben blij om dit mooie verhaal van jou tegen te komen super romantisch en ik hoop zo voor je dat het raak is deze maand.

Met mij gaat het ook weer hoor, dit weekend gaan we weer beginnen met klussen dus ik ga me daar maar oprichten en ik xie het allemaal wel hoe het gaat verlopen.

Veel succes en tot snel x Liefs: Chili x

Terug
Bovenaan