eisprong en geen hoge temp??

A

Anoniem

Guest
Ik voelde gisteren heel duidelijk mijn eisprong en had enorme pijn rechts onderin mijn buik. Dit hield een paar uur aan en toen was het weg.
Vanmorgen ging ik temperaturen en die was eigenlijk precies hetzelfde als gisteren, ben ik nou gek? Of werkt de thermometer niet goed? (is wel een heel goedkope van de kruidvat)
Ik wordt er heel onzeker van, ik heb gisteren ook nog geklust.

Heeft iemand een idee of heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?

Liefs Vic

ja dat kan morgen of overmorgen ook nog stijgen.

groet
Lies

Nee, daar kan ik jer nog niet mee helpen. Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met temperaturen dus heb er nog niet echt ervaring mee.

Groetjes Silli

bij mij is er met tempen ook geen pijl op te betrekken, maar ik zou zeggen doorgaan met tempen!

De temp gaat na je eisprong pas stijgen. Ik had zelf op CD 25 een eisprong en (volgens fertilityfriend) toen zat ik op 36.5, de dagen erna is ie iedere dag steeds met 0.1 omhoog gegaan, en vandaag CD 31 zit ik op 37.2 Voor de eisprong had ik in beide curves een dip in temp, ik hou nu voor de tweede ronde een tempcurve bij dus heel veel weet ik er ook niet van. Maar dit is hoe het bij mij beide rondes was, eerst een dip in temp, de laagste van de hele curve, dan geleidelijk een lichte stijging en na de eisprong een sterkere stijging...op de dag dat ik ongi werd zakte mijn temp gelijk weer onder de 37.

Nou ik snap niks meer van mijn lichaam en het temperen!
Ik temper sinds 3 maanden, en sinds een maand gebruik ik ovulatie testen ,officeel zou mijn ovualtie al geweest moeten zijn. Aan mijn tempratuur kan ik niks aflezen.
De ovulatie testen gaven niks aan. TOT! zaterdag een heeeeeel licht streepje, zondag ook en gisteren ook, duidelijker wordtr toe niet .. dus ik snap er niks meer van! Mijn tempratuur blijft constant ... de vorige maanden schommelden mijn tempraturen best wel!!soms leek het er op dat ik achter af pas kon zien dat ik een eisprong heb gehad .. zeker weten doe ik het dus niet .. ben nu een beetje gedesorienteerd!

Met tempen zie je inderdaad achteraf pas dat je een eisprong hebt gehad. Ovulatietesten geven aan dat de eisprong eraan komt. De lichte streepjes kunnen ook komen doordat je waarschijnlijk veel gedronken hebt.

Liefs Supertje

Terug
Bovenaan