eisprong en geen hoge temperatuur??

Ik voelde gisteren heel duidelijk mijn eisprong en had enorme pijn rechts onderin mijn buik. Dit hield een paar uur aan en toen was het weg.
Vanmorgen ging ik temperaturen en die was eigenlijk precies hetzelfde als gisteren, ben ik nou gek? Of werkt de thermometer niet goed? (is wel een heel goedkope van de kruidvat)
Ik wordt er heel onzeker van, ik heb gisteren ook nog geklust.

Heeft iemand een idee of heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?

Liefs Vic

Geen idee. Bij mij gaat de temp dan wel duidelijk omhaag en ik denk niet dat de thermometer kapot is, want dan geeft ie helemaal niets meer aan. Ik voelde mijn eisprong ook nooit. Meestal waren het gewoon mijn darmen die opspeelde.

Hoi Victory,

Bij mij ging de temp. soms pas een paar dagen nadat ik de eisprong (die ik net als jij ook altijd heel duidelijk voel) gehad had omhoog!!
En ik werd/word :-( dan wel ongesteld 14 dagen nadat ik 'm voel en niet 14 dagen nadat de temp. omhoog ging.

Groetjes

Bedankt voor jullie reacties!

@Jacje

Ik denk dat je gelijk hebt. Ik had dinsdag mijn eisprong en heb nu nog geen hoge temperatuur.
Dus hopelijk krijg ik morgen of overmorgen wel een hoge temperatuur. Ik begrijp soms niets van mijn lichaam.

Liefs!

Een hogere temperatuur is geen kwestie van hele graden hoor, kan soms ook net van bijvoorbeeld 36.3 naar 36.9 zijn. Dat lijkt helemaal niets, maar is toch hoger. En altijd op hetzelfde moment (voordat je dingen gaat doen 's ochtends) meten scheelt ook veel. In principe moet je iedere dag rond dezelfde tijd en voordat je iets gedaan hebt je temp meten. Tempen is een geduldig werkje en vaak je zie je pas na twee of drie maanden resultaat...

succes, Esk

Ik temperatuur altijd in de ochtend heel vroeg, maar ga dan eerst even plassen. Is dat dan wel zo handig? Of maakt dat niets uit. Mijn temperatuur is nog steeds niet echt omhoog gegaan...

Bedankt voor jullie berichtjes!

Liefs Vic

Het is beter om eerst te meten en dan te gaan plassen, door beweging verandert je temperatuur. Ik voerde de temp altijd in op www.fertilityfriend.com. Die geeft uiteindelijk ook aan wanneer je je eisprong gehad hebt. Bij temperaturen is het wel altijd achteraf dat je kan zien dat je een eisprong hebt gehad. Zelf vond ik ovulatietesten handiger.

Esk

Terug
Bovenaan