Eisprong en KID behandeling

Hoi allemaal,

Ik ben gestart met een KID behandeling via het ziekenhuis. De eerste behandeling heb ik al gehad en helaas niet zwanger. Nu weet ik dat ingevroren zaad veel korter leeft dan normaal zaad. De timing van eisprong en inseminatie is dus erg belangrijk. Ik test zelf mijn ovulatie met ovulatietesten van clearblue. Ik vraag me alleen af wanneer nou de beste timing is, aangezien het eitje ook maar beperkt ´houdbaar´ is.

Heeft iemand hier ervaring mee en/of tips? Ik heb het idee dat ik bij de vorige behandeling te laat ben geinsemineerd...

Hopelijk heeft iemand er ervaring mee :)
 
Hoi!
Zelf ook via KID een prachtige dochter gekregen. Bij mij was het ronde 6 raak.
als het goed is heeft het ziekenhuis ook uitgelegd hoe je de testen moet doen en wanneer je moet bellen neem ik aan. Je hebt met ingevroren zaad wat minder kans dan met vers (klinkt nooit zo prettig vind ik) 
ik deed het als volgt iedere ochtend op hetzelfde tijdstip de ovulatietest, ik goedkopere in de aanloop tegen de tijd dat ik moest ovuleren pakte ik de clearblue. Zodra ik een smiley had dan belde ik het ziekenhuis ik kon dan de dag erna komen voor de inseminatie.
ik begrijp je gevoel wel je wilt het liefst snel zwanger zijn en ik twijfelde dan ook aan het ziekenhuis vaak maar er werd me verzekerd dat dit echt zo werkte. En inderdaad klopte het en had ik na de 6e poging een positieve zwangerschapstest in handen! 
Houd vertrouwen dat het goedkomt en rekening met het feit dat het wat langer kan duren maar bedenk je daarbij dat in een normale situatie een vrouw ook niet altijd direct zwanger is. 
Ik wens je veel sterkte met de behandeling en hoop dat je snel een positieve test mag hebben! 
 
Terug
Bovenaan