eisprong en menstruatie

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Miss domme vraag maar na hoeveel dagen na eisprong kan je weer ongesteld worden? Is dat standaard 2 weken of korter, langer? Wat is het minimale en maximale?

hoi,

ze zeggen dat je ongeveer 14 dagen na de eerste dag van je menstruatie een eisprong heb, en dan twee weken na de eisprong je je menstruatie krijgt.

uiteraard is dit niet zo nauwkeurig,bij iedereen
sommige kunnen de dag er op gelijk zetten, maar bij sommige is dit toch elke keer weer een verrassing.
bij mijzelf kwam de eisprong 7A9 dagen voor de menstruatie. (met 28 dagen cyclus)
(ik heb toen temperatuurlijsten bij gehouden en echo's gehad)

nu voor de derde weet ik eigenlijk niet echt wanneer de eisprong is, ik voel hem niet echt.
en heb geen zin om weer de tempen..

maar je kan uitgaan van rond de 14 dagen, het is een gemiddelde.
kan dus korter en of langer
je weet nooit zeker.

succes

Dit verschilt idd per persoon. Ik lag gemiddeld, maar een collega heeft heel lang over haar kindjes gedaan omdat ze de eisprongen nooit rond dezelfde tijden had!

Temperaturen en ovulatietesten kunnen je misschien hierbij helpen

Liefs

Hoi meiden.

Ik had 2 weken geleden mn beginnende ovulatie(in het weekend.

Heb nu vanaf vorige week vrijdag, bijna de hele dag door krampen in mn onderbuik.

Zal wel weer een rode duivel zijn die er uit wil :S

Mijn menstruatie komt 12 dagen na mijn ei. Ik heb een cyclus van 24 dagen. Als je korter dan 10 dagen na je ei ongi wordt, heb je een reden om naar de huisarts te stappen, omdat de kans op innesteling dan zo goed als 0 is.

Succes! Ennuh.... Geen bloed geeft moed!

X

We wachten maar af he... Mn zwangerschapstesten zijn momenteel op. Heb al nieuwe besteld via het inet. Hopelijk ben ik dan niet ongesteld voordat ze dinsdag bezorgd worden.

Duim duim ;)

Terug
Bovenaan